|
Sub er for voldsom |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan jo også have med placering at gøre. Prøv en sub crawl.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at køre testtonen via din receiver, for at tjekke om den spiller samme niveau som dine øvrige højttalere?
Hvis du synes den er for dominerende, når du spiller musik, kan du sagtens justere volumen (her en fjernbetjening til sub kommer handy) på din subwoofer, uden det burde gå ud over balancen i dit system; det er der mange andre, der også gør, da kravene til musik og film ikke altid er ens... Nogle receivere måler ofte afstanden til subwoofere forkert, så det kan også være værd at tjekke manuelt og eksperimentere med, da det kan have ret stor betydning...
Redigeret af Supergris - 20-Oktober-2020 kl. 21:06 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |