recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sub forstærker??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sub forstærker??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2014 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

Jeg har har anskaffet mig denne NAD c275bee, vil den ikke kunne klare at trække 2 12" subber?

Lige omkring selve enheden er jeg i tvivl om hvilke jeg bør gå efter. Har kigget,indterper earthquake enheder fra hhøjtalerbutikken. Men når jeg høre det mærke tænker jeg Brian bil og lige lovlig meget banjo, er der misforstået?
Alt er jo relativt.. Ja, den vil få enhederne til at spille bas, men den vil nok ikke kunne følge med når lydtrykket begynder at stige.

Earthquake laver rigtigt gode enheder og produkterne er engineered til perfektion. Tror desværre de mister en del på selve navnet da det, som du siger, lyder som noget til biler og ren brummen. 

Fælles for Earthquake-enhederne er, at effektiviteten ikke er så høj, hvilket vil gøre det sværere for din NAD at klare opgaven.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu