|
sub nitter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2014 kl. 15:41 |
Hej derude..
Nogen der ved hvor og hvad de "nitter" hedder som man presser ind i sub'n for at det sidder fast.. og hvor de kan købes..har to svs pb12'ere som godt kunne trænge til et mere stilet "gitter" har lavet en lille demo.. kun en fordel hvis man kender modellen.. er ikke så god til paint.. den nye vil dog være i filt.. ![]() |
|
NJ
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv Hifiklubben! Men forbered dig på en ublu pris. Skulle forny nogle knækkede plastik tryklåse i min B&W center, og de forlangte sgu 50kr/stk
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Prøv lige at tag et billede af de eksisterende, jeg aner ikke en bønne om, hvordan de ser ud på en svs. Jeg ved dog at på nogle af deres sub's bruger de magnetholdere.
Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Velcro må da være fint til det brug. Det koster ikke meget. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Kan du ikke finde dem hos Frequence, eller Rabu?
|
|
![]() |
|
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
joo.. men nu har jeg læst at stof kan tag noget af effekten.. det vel egentlig også rigtigt nok eller??
|
|
NJ
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Hvilken effekt?
Magneter, eller lyden? Begge dele har det minimal indflydelse på. Hvis stoffet foran enheden på en sub, "tager noget af lyden", vil stoffet stå og blafre helt vildt. Klaus |
|
![]() |
|
lyden.. jeg må ud af ha noget højtaler stof :)
vh |
|
NJ
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |