|
SUB spiller ik...? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@CRH jamen hvis du kun kører rent stereo på din receiver. Kommer der ikke noget ud af. Om så det er optisk, coax eller hmdi. Har du pøvet at sætte film fra din afspiller og kun kører på stereo lydspor. Så kan du se det
|
|
![]() |
|
CRH ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 32 |
Men hvordan ændrer jeg det? Sorry for noob spørgsmål :-(
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Prøv at få noget lyd ud på den nemme måde som Kampus skrev først. Dernæst instil tingene som du vil have dem.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
I film menuen kan du som regel skifte lydformat.
|
|
![]() |
|
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Jeg tror min sub er død... Jeg kan ik få det til at virke.. Jeg har ik dvd, kun tdc tv, Netflix osv.. Nogen det kender nogle hi-fi folk det kommer udtog hjælper..?
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Jeg har da gjort det før, men det kræver at du fortæller lidt om, hvor du bor......
Jeg gør det som regel "for hyggens skyld" Andre gør det rent professionelt. Otto J. fra Tapeconnection og Christian fra CSN teknik eksempelvis. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Gætter på Joe bor i Greve
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Det har du ret i, syntes ikke det var der før...... Klaus |
|
![]() |
|
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Det er rigtigt... Greve
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
![]() |
|
Jeg har købt nyt kabel men ingen ændring... Hvordan ved jeg om det er anlæg eller sub....?
|
|
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Kan din receiver ikke sende testtoner til højtalere?
På den måde burde du vel kunne teste om der kommer noget ud af receiveren. |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Hvis du har en signal kilde som du ved virker sætter du den til din sub. Ingen lyd i sub er lige med fejl i sub. Du finder ud af om lydkilden virker ved at tilslutte den til din SR. Inden at du starter SKAL du skrue ned for din sub, ellers bliver det rigtigt højt.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |