recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SUB spiller ik...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SUB spiller ik...?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 17:41
@CRH jamen hvis du kun kører rent stereo på din receiver. Kommer der ikke noget ud af. Om så det er optisk, coax eller hmdi. Har du pøvet at sætte film fra din afspiller og kun kører på stereo lydspor. Så kan du se det
Til top
CRH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Danmark
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CRH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 21:55
Men hvordan ændrer jeg det? Sorry for noob spørgsmål :-(
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 23:34
Prøv at få noget lyd ud på den nemme måde som Kampus skrev først. Dernæst instil tingene som du vil have dem.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 01:13
I film menuen kan du som regel skifte lydformat.
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 17:33
Jeg tror min sub er død... Jeg kan ik få det til at virke.. Jeg har ik dvd, kun tdc tv, Netflix osv.. Nogen det kender nogle hi-fi folk det kommer udtog hjælper..?
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 18:10
Jeg har da gjort det før, men det kræver at du fortæller lidt om, hvor du bor......
Jeg gør det som regel "for hyggens skyld"

Andre gør det rent professionelt. Otto J. fra Tapeconnection og Christian fra CSN teknik eksempelvis.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 18:56
Gætter på Joe bor i Greve
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Gætter på Joe bor i Greve

Det har du ret i, syntes ikke det var der før......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 18:21
Det er rigtigt... Greve
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 16:39
Jeg har købt nyt kabel men ingen ændring... Hvordan ved jeg om det er anlæg eller sub....?
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 16:58
Kan din receiver ikke sende testtoner til højtalere?
På den måde burde du vel kunne teste om der kommer noget ud af receiveren.
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2015 kl. 01:07
Hvis du har en signal kilde som du ved virker sætter du den til din sub. Ingen lyd i sub er lige med fejl i sub. Du finder ud af om lydkilden virker ved at tilslutte den til din SR. Inden at du starter SKAL du skrue ned for din sub, ellers bliver det rigtigt højt.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu