|
Sub spiller ikke |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
zakko666
Ny bruger Oprettet: 20-Februar-2018 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og alt er slukket ikke så meget som et nys er kommet imens den har gjort det ? :O
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken? Klaus |
|
zakko666
Funktioner
Tak(0)
|
Begge ting pioneer vsx-422 av-reciver og harman kardon hkts30 surround sound men jeg modtager et lfe kabel imorgen som ikke er y splittet så den kan kobles på lfe indgangen istedet for så det må jeg prøve og se om jeg kan få til og virke ellers er jeg godt nok helt lost :/
|
|
zakko666
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har prøvet og sætte et aux "jackstik" som er y splittet med et jack i den ene ende og hvid og rød kabel i den anden ende og sætte det i subwooferen og den spiller fint så sub'en virker så det er udelukket at den ikke skulle virke så vil tro det næsten kun kan være indgangen til forstærkeren eller kablet som er y splittet :)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det du ikke har? Klaud |
|
zakko666
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke et alm RCA kabel jeg har kun et der er y splittet
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Okay.
Det er nu nok også lige meget. Din forstærker er nok ikke sat op til at køre med subwoofer. Det skal du have sat den op til.... Start med at få læst manualen til forstærkeren. Det tror jeg vil gavne forståelsen. Klaus |
|
zakko666
Funktioner
Tak(0)
|
Hej den er desværre købt brugt så manualen har jeg ikke
|
|
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
Søg på Google, manualen er temmelig sikkert derude et sted.
|
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det denne? Hvis ja, så værs' go': http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_422_K_ARB7469_manual/?page=1
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |