|
Sub under sæde |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2012 kl. 22:00 |
Hej
Jeg overvejer at smide en subwoofer i min bilen, og i den forbindelse har jeg overvejet at købe en der kan placeres under et af forsæderne så jeg stadig kan bruge alt pladsen i bagarerummet. Men er der nogen der har kender kvaliteten af en sub som f.eks. denne ? http://carsound.dk/produkt.asp?id=11181&pk=27&produkt=Crunch_GP800_-_8%22_SlimFit_Subwoofer På forhånd tak
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der plads nok under forsæderne?
Er der plads til fødderne af dem der sidder bagi uden at de ramler ind i subben? Kan du fastgøre den under sædet? Klaus |
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
Hej Klaus
Der er fint med plads under forsædet, og til fødderne for dem der sidder bagi. Jeg har ikke undersøgt om den kan sættes fast under sædet. Jeg kunne bare godt tænke mig at få en ide om hvordan lyden er i sådan en ift. en normal sub ? Jacob
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Det vides ikke før man har hørt dn. På samme måde som med alle andre sub's.
Jeg har selv haft en 25 liters kasse med en 2x75 watt forstærker og en 12" enhed i bilen. Det var en ganske anden oplevelse end min kammerat der havde en "reservehjulssub". Min erfaring siger mig blot at plads under sædet ofte er en mangelvare og muligheder for at sætte noget fast er omend endnu mindre. Klaus Klaus |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg har selv en sub fra Pioneer siddende under det ene forsæde, helt uden komplikationer. Under andet forsæde sidder der navigation som heller ikke forstyrrer, så det kan altså godt lade sig gøre. Selvfølgelig kan det ikke hamle op med en kasse i bagegerummet, men omvendt er det også et kompromis. ![]() Skal dog ikke sige med den der du kigger på, men Pioneer er også et kig værd :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |