|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() Sendt: 14-Juli-2009 kl. 10:58 |
|
Jeg synes vi mangler en kompromisløs tråd, hvor vi samler oplysninger om de BD's hvor billede og lyd er i top. Uanset region og uanset anskaffelsessted.
Det er ikke meningen, at denne tråd skal være samlingssted for anmeldelser i almindelig forstand - her er der kun fokus på kvaliteten af billede og lyd. Jeg lægger for med en af de nemme : ![]() ![]() Dave Matthews and Tim Reynolds: Live at Radio City Blu-rayHvis det forløber som jeg håber, lister jeg oplysningerne nedenfor.Redigeret af KissmeTiger - 18-Juli-2009 kl. 19:39 |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
**Reserveret**
|
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Og du synes ikke det er nok med én liste??? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56315& PN=1 |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Vigtigt nok så er den lås til reg. A. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Kampus. Jeg kender godt din tråd, og den er selvfølgelig fremragende ![]() Mit håb med denne var at samle de bedste BD film, og kun dem. Og med bedste menes på billede- og måske (?) især lydsiden. Hvad andre mener om indholdet af en koncert eller film interesserer mig ikke. Det vil jeg hellere selv vurdere ved at slå en smut forbi imdb eller læse anmeldelser af professionelle anmeldere. At en bruger her på stedet giver en film 3 eller 6 stjerner siger mig intet, jeg ved jo ikke hvad vedkommende står for - smag er som bekendt forskellig. Som flere andre herinde har jeg for nylig erhvervet mig en Oppo BD afspiller og gjort den "regionsfri", så jeg håbede på, at jeg ville blive introduceret til en række US udgivelser jeg bare måtte eje. Mht. region A BD'er er jeg nemlig temmelig grøn! Men hvorfor ikke få det hele med? Derfor uanset region. |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan være det er den vej det går, men det var oprindeligt ikke intentionen. Personligt kan jeg godt lide links, og ikke nødvendigvis (men gerne) så meget mere, så kan man selv tage den op derfra .. Selvfølgelig gerne basal info om billede og lyd og evt. hvor en film kan anskaffes. |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
Dette var min første Blu-ray og som mega fan af denne mand (og naturligvis også bandet Dave Matthews Band) kan jeg på det varmeste anbefale denne koncert Fantastisk billede og ikke mindst: Fantastisk lyd - 1 million stjerner herfra Redigeret af Schubring - 15-Juli-2009 kl. 08:39 |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Syndes nu at det var en vigtig info at få om denne udgivlse ![]() Og hvis man skal havde en sådan liste, ville det være en god i ide med basal info om billede og lyd og evt. hvor en film kan anskaffes, så som lyd format, bit rate Lyd/bilde reg.kode med mere. Det skal vel værre en kompromisløs tråd. Redigeret af Startrek - 15-Juli-2009 kl. 09:16 |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Hver gang jeg skal demonstrere hvorfor man skal vælge Blu-ray så finder jeg typisk Celine Dion - A New Day frem. Dels er det en kunstner de fleste kan forholde sig til. Showet har kørt i årevis så rutinen er på plads og så er der i den grad kræset for udgivelsen. Lyd og billede er noget nær perfektion. Selvom man ikke er fan, så bør man ikke snyde sig selv for at se den.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
Har et par SACDér med Celine - kunne være at man skulle prøve denne.....
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det skulle du gøre, bruge den selv når jeg skal vise hvor godt Blu-ray formate er ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
ok
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |