|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Det ender da med at blive et forum, med en masse ensartede lister.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Hvis der skal stå noget om lyd, så gerne om det er 5.1 eller 7.1
![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Helt enig. Den er afgjort værdig til betegnelsen "sublim". Og faktisk en af grundene til, at jeg oprettede denne tråd. Jeg er nemlig ikke den store fan af Celine Dion, eller var ikke ?, for efter at have etableret hjemmebio, så har jeg vel set det show 3-4 gange ! |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Sublim er afgjort også: Blade Runner
![]() Jeg har selv "Final cut" udgaven købt på amazon.uk (coveret ovenfor), mens linket er til en anmeldelse af Complete Collector's Edition. Anmeldelsen klargør forskellen på de forskellige udgaver. |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
![]() |
Min lørdag aften gik bl.a. med at være til koncert med "The Police".
![]() Det kan anbefales! Jeg købte den hos amazon.uk Redigeret af KissmeTiger - 19-Juli-2009 kl. 19:54 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() En af de få med 7.1 Dolby TrueHD. info Hvis jeg var bare lidt i tvivl om hvorfor jeg har investeret i Blu-ray afspiller og hjemmebio-setup, så er jeg det ikke længere. Billede og lyd er ganske enkelt fremragende. At det så samtidigt er en god og smuk koncert gør det jo ikke ringere. Musikken spænder vidt fra jazz og klassisk til pop og rock. Den kommer jeg til at se mere end 1 gang ! Redigeret af KissmeTiger - 27-Juli-2009 kl. 05:26 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |