|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
RoXo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg kørte lige en Audyssey test men den fandt ikke subben |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Tjek lige din receiver igen.. med mindre den er anderledes end min så har du 2 stik med "subwoofer"... :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Smid lige et billede op af tilslutningerne på enhederne. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
RoXo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
hurtig respons
jeg har sat kablet idet blå stik ved siden af pre out som der står i manualen dog siger du noget der er en ekstra knap lige oven over center forbindelsen |
|
![]() |
|
![]() |
har det svære ikke lige et billede jeg kan vise pt
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ekstra knap? Mener du stik? Anyhow, den skal i ovre i pre-out sektionen. |
|
![]() |
|
![]() |
men er det muligt at sættet sub kablet i direct out istedet for Boundary gain comp ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Et billed Upload ville gøre tingene nemmere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg prøver lige at bixe med det og tak martin jeg prøver |
|
![]() |
|
![]() |
how det var pre out på receiveren du mente ikke ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo på din reciever. Jeg kan ikke lige lure din sub på nettet, det jeg søger efter er et billede af bagsiden og/eller manual. Hvad står der ud fra alle de phonostik der er? Kun direct in/out som du har skrevet på forgående side? |
|
![]() |
|
![]() |
der er 4 stik bag på subben en Boundary gain comp en blank og så direct IN og out
det ser sådan her ud omme bag på
http://www.pult.ru/upload/images_pub/2872.jpg
subben |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |