|
Subwoofer banker |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
J.Jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2025 Sted: Tollarp Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2025 kl. 13:31 |
Min Hartmann/Kardon banke konstant når jeg tænder for den. Den er ikke tilsluttet. Hvad kan det være.?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40621 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Banker".? Hvad mener du med det.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
J.Jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2025 Sted: Tollarp Status: Offline Point: 10 |
Jeg er herinde.
Ved ikke hvordan jeg vedhæfter en video af det. Banker hvert andet sekund indtil jeg slukker for den igen. Ingen højttaler er tilsluttet og ikke tilsluttet modtageren.
Redigeret af J.Jensen - 20-September-2025 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40621 |
Video kan uploades via Youtube. En Sub burde da rigtignok ikke lave nogle lyde når den ikke får et signal. Svært at sige årsagen til det, den lyd der kommer kendes jo heller ikke.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Meget fint med YouTube.🤪
Er 54 så er sgu ikke så meget inden for det felt.😂 Er du på Messenger, så kunne jeg evt sende den video med det.? |
|
![]() |
|
Har ikke Messsenger, har ikke længere Facebook.
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19894 |
Den er defekt. Klaus
|
|
![]() |
|
Kort og kontant svar.
Sgutte ikke lige det svar jeg havde håbet på men tak for hjælpen.😓👍
|
|
![]() |
|
Ok.👍
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7258 |
Det er jo elektronikken der fejler
Og sjældent det er nemt for ikke kyndige at lave. Og skal den til en tekniker løber det hurtigt op. Gætter på den har en del år på bagen
|
|
![]() |
|
Det ved jeg godt. Det er jo derfor jeg spørger her i håb om at sagkyndige kunne give mig et svar og det har jeg fået. Takker.🙏👍
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7258 |
Det kan være meget svært at svare på en defekt og hvordan den skal laves.
Du har ikke givet mange oplysninger om modellen, Måske google kan hjælpe ude i den store verden hvis det er en generel fejl. De fleste herinde vil gøre det bedste for at hjælpe hinanden , det er det forum kan bruges til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |