recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer banker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer banker

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
J.Jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-September-2025
Sted: Tollarp
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer banker
    Sendt: 20-September-2025 kl. 13:31
Min Hartmann/Kardon banke konstant når jeg tænder for den. Den er ikke tilsluttet. Hvad kan det være.?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40621
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 13:59
"Banker".? Hvad mener du med det.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 14:36
Jeg er herinde.
Ved ikke hvordan jeg vedhæfter en video af det.
Banker hvert andet sekund indtil jeg slukker for den igen.
Ingen højttaler er tilsluttet og ikke tilsluttet modtageren.

Redigeret af J.Jensen - 20-September-2025 kl. 14:37
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 15:17
 Video kan uploades via Youtube. En Sub burde da rigtignok ikke lave nogle lyde når den ikke får et signal. Svært at sige årsagen til det, den lyd der kommer kendes jo heller ikke.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 17:05
Meget fint med YouTube.🤪
Er 54 så er sgu ikke så meget inden for det felt.😂
Er du på Messenger, så kunne jeg evt sende den video med det.?

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 17:18
 Har ikke Messsenger, har ikke længere Facebook.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19894
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af J.Jensen J.Jensen skrev:

Min Hartmann/Kardon banke konstant når jeg tænder for den. Den er ikke tilsluttet. Hvad kan det være.?

Den er defekt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 19:29
Kort og kontant svar.
Sgutte ikke lige det svar jeg havde håbet på men tak for hjælpen.😓👍
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2025 kl. 19:30
Ok.👍
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2025 kl. 07:36
Det er jo elektronikken der fejler 

Og sjældent det er nemt for ikke kyndige at lave. 

Og skal den til en tekniker løber det hurtigt op.  

Gætter på den har en del år på bagen 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2025 kl. 07:46
Det ved jeg godt. Det er jo derfor jeg spørger  her i håb om at sagkyndige kunne give mig et svar og det har jeg fået. Takker.🙏👍
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2025 kl. 09:00
Det kan være meget svært at svare på en defekt   og hvordan den skal laves.

Du har ikke givet mange oplysninger om modellen,  Måske google kan hjælpe ude i den store verden hvis det er en generel fejl.

De fleste herinde vil gøre det bedste for at hjælpe hinanden , det er det forum kan bruges til.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu