|
Subwoofer banker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
J.Jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2025 Sted: Tollarp Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har prøvet at google det men fandt ikke noget specifikt.
Grunden til at jeg skriver herinde er at jeg håbede at der var nogen som der havde haft samme problem. Det er en Harman Kardon Sub-TS11. Aner ikke hvad årgang den er.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40638 |
![]() Den er fra 2007 https://www.hifiengine.com/manual_library/harman-kardon/sub-ts11.shtml Jeg kører med de satellitter der hører til den, sammen med en Cervin Vega Sub.
Redigeret af Radiomanden - 21-September-2025 kl. 16:27 |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5371 |
"Popping sounds from the woofer: accompanied by the unit switching between standby and active modes." ![]() Redigeret af JørgenT - 21-September-2025 kl. 19:01 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
J.Jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2025 Sted: Tollarp Status: Offline Point: 11 |
Ja den skifter mellem grøn og rød når den popper/banker.🙄
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40638 |
Så er det som Jørgen T skriver, den den står og tænder og slukker hele tiden. Den vil måske kunne bruges når den stilles til ON i stedet for Auto og du tænder og slukker den manuelt. Indstil du e.v.t får den fixet eller køber en anden.
Redigeret af Radiomanden - 21-September-2025 kl. 21:01 |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Jeg bukker og takker for hjælpen. Jeg prøver det når jeg kommer hjem i weekenden.👍
|
|
![]() |
|
mino ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2005 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 93 |
Tjek om du har noget stående som sender/modtager trådløse signaler i nærheden af din sub. Jeg havde engang en mobiltelefon, som fik sub'en til at reagere når jeg lagde telefonen oven på. Minder lidt om det du beskriver.
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1625 |
Banke Banke på
Hvem der ? Subwoofer Subwoofer hvem ? (kunne ikke lad være)
Redigeret af gasolin - 23-September-2025 kl. 18:04 |
|
![]() |
|
🤪😂😂
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |