recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer brummer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer brummer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer brummer
    Sendt: 04-November-2012 kl. 19:31
Min PC subwoofer brummer ligeså snart net stikket sættes i.

Det har ingen betydning om signal kabel er sat i eller ej, så det er sikkert strømforsyningen i subben. Det har heller ingen virkning at vende netstikket.

Nogen der har et bud på hvordan det kan afhjælpes?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 19:38
Underdimensionerede ladelytter, eller indstråling af støj i kredsløb. Afhjælpes - ja, ved målinger og forsøg - alternativt med en udskiftning til en anden.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 12:38
hmmm vende netstikket, det vil sige at du er uden jord ?? , troede alt skulle have jord idag .... 
Til top
Hounddog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2008
Sted: 8660
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hounddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 13:02
Prøvede det samme med mine aktive JBL det hjalp at købe et godt kabel mellem reciever og højtalerne Tongue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu