|
Subwoofer brummmer. Kan den gøres trådløs? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske! Du skrev det på en måde så jeg greb til pennen og skar det ud i pap. Hvorfor tar du strømmen fra sub, det har der ikke stået noget om.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Epsi
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kablet kører i tomrør med to hdmi kabler og er ret tyndt. Det er rigtig svært at trække det igen. Sidst fik jeg elektrikerne som trak det, da deres søgefjeder var bedre end min. Så det vil jeg gerne undgå. Derfor tænkte jeg om det var muligt med noget trådløst. Medmindre der var andre muligheder.
|
|||
Epsi
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var for at være sikker på at være startet fra start. Og beskrev præcis hvad jeg havde gjort for hvis jeg nu havde misforstået noget. Det er lidt udenfor mit vidensområde så er glad for at have hjælp fra kompetente mennesker herinde 😊
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kan binde træksnor i det gamle kabel inden det trækkes ud, hvis det skal skiftes.
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
StylaH
Junior bruger Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger denne løsning (SVS soundpath stereo) - har som trådstarter også udstyret stående i kælderen, og sub mv. i stueetagen. Det fungere fremragende og uden brum, udfald el.l
|
|||
Epsi
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan godt være. Jeg tvivler dog. Men skulle jeg købe et godt afskærmet kvalitetskabel vil det også koste lidt. Jeg har prøvet at bestille den trådløse fra av-connection. De tilbyder at sende den retur såfremt det ikke virker. Jeg krydser fingre
|
|||
Epsi
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Klaus Mange tak din insisterende og gode hjælp! Jeg har prøvet at bestille en trådløs løsning fra av-connection og håber den virker.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den trådløse fra av-connection lyder som en no brainer
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Epsi
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den trådløse virker rigtig godt! Det spiller meget bedre. Tak for alt jeres gode hjælp
|
|||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |