|
Subwoofer eller Center |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kender jeg hverken dine højtalere eller din receiver. Men som udgangspunkt vil du med en centerhøjtalere få en bedre sammenhæng i dit front setup, herunder en bedre lyd rent talemæssigt (stemmer), for centeren tager sig typisk af kommunikation i f.eks. en film med surround lyd.
Subben kan du have glæde af, hvis du f.eks. lytter til en del stereo. Subben vil - hvis den er rigtigt dimensioneret og konstrueret kunne give dig en god "Bund" i musik. Bunden vil du også have glæde af i film, for her vil du formentlig opleve en dybere bas og noget mere dynamik.
Faktisk bør du have begge dele
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
19Blade83
Ny bruger Oprettet: 04-August-2009 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
< ="" ="text/" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Hej med jer Er ved at overvejer om jeg skal købe en subwoofer eller en center til mit
anlæg, men hvad ville jeg få mest ud af at købe ? |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |