recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer i væg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer i væg

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 08:53
Jeg har brugt velcro i min biograf. Det virker fint og kan blot hæftes fast på rammen.
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 08:55
Får du det helt plant med det?
Du har ikke nogen billeder?
Mvh Thomas
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

In-wall subs markedet er meget småt. Du kan kigge på denne: http://ktradio.dk/product_detail.asp?id=2478&fkLounge=2

Har aldrig hørt JBL'en så skal ikke kunne sige om den er god, men Earthquake har jeg hørt og den gør det rigtigt godt.

Hej Jonas,
TAK for svar. Det ligner bestemt noget jeg kan bruge.

Ceefive
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 12:01
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2014 kl. 12:02
Ja - Ham E100 har bare lavet en super installaiton. Det er bare flot.

Jeg synes nu den JBL SUB HTI-88 ser ud til at løse den del.
Så skal jeg have en Center - her kan HTI-55 indbygning sikkert bruges.

Men jeg er i et kæmpe dilemma der. Har et 55" TV idg - og hvem ved - det skiftes sikkert snart til noget større / andet. er ked af at plcere centerhøjttaler indbygget i væg så det passer til panelet i dag. Kan jeg indbygge centeren bagved TV ??? (ja der er jo nok nogen der synes det lyder dumt - men jeg fil bare gerne have det skjult- alternativ er centerhøjttaler i loftet - vil detgå ?

De 4 andre - dem tænker jeg at sætte i loftet - nu det alligevel skal renoveres. Vil gerne have noget Rundt tænker jeg - det vil designmæssigt se bedst ud. Hvad skal jeg vælge der ? Stuen er 35m2 og jeg er som sagt ikke hi-fi freak - det skal bare lyde fornuftigt og hænge sammen med det andet.

tak for jeres input.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu