|
Subwoofer i væg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har brugt velcro i min biograf. Det virker fint og kan blot hæftes fast på rammen.
|
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Får du det helt plant med det?
Du har ikke nogen billeder? |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Hej Jonas, TAK for svar. Det ligner bestemt noget jeg kan bruge. Ceefive |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Du kan vel gøre lidt som han har gjort her
|
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Ja - Ham E100 har bare lavet en super installaiton. Det er bare flot.
Jeg synes nu den JBL SUB HTI-88 ser ud til at løse den del. Så skal jeg have en Center - her kan HTI-55 indbygning sikkert bruges. Men jeg er i et kæmpe dilemma der. Har et 55" TV idg - og hvem ved - det skiftes sikkert snart til noget større / andet. er ked af at plcere centerhøjttaler indbygget i væg så det passer til panelet i dag. Kan jeg indbygge centeren bagved TV ??? (ja der er jo nok nogen der synes det lyder dumt - men jeg fil bare gerne have det skjult- alternativ er centerhøjttaler i loftet - vil detgå ? De 4 andre - dem tænker jeg at sætte i loftet - nu det alligevel skal renoveres. Vil gerne have noget Rundt tænker jeg - det vil designmæssigt se bedst ud. Hvad skal jeg vælge der ? Stuen er 35m2 og jeg er som sagt ikke hi-fi freak - det skal bare lyde fornuftigt og hænge sammen med det andet. tak for jeres input. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |