|
Subwoofer kabel eller Subwoofer Y-kabel |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har ingen problemer med min pioneer receiver (921) og sub (XTZ W8.16) som er forbundet sammen af er Argon subwooferkabel uden Y-stik.
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|
Har heller ingen problemer med min Pioneer sc-lx85 og min B&W sub. Håber du får det løst
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
|
Ja/Nej. Du skal bruge den type kabel som producenten af din subwoofer foreskriver.
På dit udstyr - Nej. Men start nu med at finde ud af om det er subben der er defekt, inden du køber kabel. Klaus |
||
![]() |
||
ICMP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
|
Hej.
Jeg har en b&w ASW410 hvor til jeg benytter et Y slip kabel og har ikke problemer. Jeg ville vælge et mono nu når jeg læser dette. Men jeg har bare skruet ned for volumen på subben. Ville det være bedre at skife kablet til et mono, eller ville det bare være spild af penge?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
|
Spild af penge.
Klaus |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Sub'en er ikke defekt. Den spiller i øvrigt ganske udmærket og brummen lægger jeg ikke mærke til når der er skruet op for lyden.
Men tror at det er strømforsyningen, der svagt står og brummer. Også når den ikke er i brug.
Opdagede det her til aften, da jeg slukkede for næsten hele mit surroundsystem, dog ikke sub'en.
Nå, jeg prøver at bestille et subwooferkabel i mellem klassen, for at se om det kan ta' noget af brummeriet.
Skal alligevel ha' bestilt et optisk kabel, så jeg kan få lyd fra mit nye TV (TX-L47DT60) igennem receiveren. Som desværre ikke har ARC - har jeg just erfaret.
![]() Men endnu en gang tak for alle råd og tips.
![]() |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Du vender bare tilbage hvis det nye kabel ikke tager det brum fra strømforsyningen. Fik du skruet helt op for crossover?
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
|
Har du prøvet at kortslutte begge indgange med et signalkabel?
Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |