|
Subwoofer kabel i metermål |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
trabjergknudsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2016 Sted: Skanderborg Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 09:41 |
||
Hej med jer
Hvor kan jeg købe noget godt subwoofer kabel i metermål(25 meter).. plus stik. Jeg skal nemlig have trukket noget gennem noget kabelføring i huset, derfor skal jeg have det uden stik. Mvh. MIkkel
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det kan du ved av-cables.dk.
Løs lydkabel -> HQ COAXIAL DIGITAL LYDKABEL TIL 19kr/m |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
25m er godtnok langt for et signalkabel.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det går med et kraftigt og godt skærmet kabel. For en del år siden havde jeg selv et 10 m lakridskabel mellem TV og forstærker, da de ikke stod i samme stue. Og det virkede! |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
||
Er dobbeltskærmet med isolering imellem, med kobber + aluminiums skærm. Hvilket stik vil du vælge til det? Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19651 |
||
![]() |
|||
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
||
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|||
![]() |
|||
||
Et phono stik i begge ender |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
||
![]() Phonostik er almindeligvis beregnet til loddemontage. Men aluminium er sgu svært at lodde på med almindeligt loddetin. ![]() Så det skal nok nærmere være noget med crimp. Selv ville jeg vælge et antennekabel med F-stik og adaptor F-stik til phono i stil med: Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Ok det var jeg ikke klar over. På antennestik klemmer man skærmen fast, så det kan jeg godt se er en udfordring. Det er heller ikke sikkert der er brug for dobbeltskærm, hvis kablet trækkes i rør uden andre kabler. Det må komme an på en prøve hvor den alm skærm loddes på, og aluskærm er uden forbindelse.
|
|||
![]() |
|||
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
||
Til de stik jeg linker til skal man kun lodde lederen og så skruer man resten sammen,
så er der dem her http://https://www.av-cables.dk/phono-stik-3089/viablue-high-end-t6s-phono-stik-saet-af-4-stk-roed-sort.html |
|||
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|||
![]() |
|||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
||
https://www.av-cables.dk/f-stik-adapter/f-hun-til-phono-han-omsaetter.html
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |