|
Subwoofer kabel i metermål |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
trabjergknudsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2016 Sted: Skanderborg Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.av-cables.dk/antennekabel-i-maal/antennekabel-coax-8-0-mm-ccs-kobber-pris-pr-meter.html
så jeg kan bruge dette som subwoofer-kabel, men hvilket stik skal jeg så bruge. Jeg har loddekolbe.. og det skal vel bare bruge 2 han-stik.
|
|
![]() |
|
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Linkfix Redigeret af Kampus - 16-Oktober-2016 kl. 23:25 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
Jeg ville uden tøven vælge dette kabel:
https://www.av-cables.dk/loes-lydkabel/balanceret-mikrofon-lydkabel-2x0-8mm2-pris-pr-meter.html Voldsom skærm, okay leder, mulighed for at kun forbinde skærmen i det ene stik og alligevel have stelforbindelse med over via leder nummer to. Ud over det, er det et blødt kabel, der er let at trække rundt og et mikrofonkabel, der er beregnet til at transportere signalet støjfrit over lange afstande. Klaus |
|
![]() |
|
The MBG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2016 Status: Offline Point: 5 |
Tag et smut forbi Audio Consult på Frederiksberg
![]() |
|
![]() |
|
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Tror ikke at de kan gøre det biligere, og han bor i Skanderborg. Redigeret af nhj4 - 17-Oktober-2016 kl. 13:38 |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
trabjergknudsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2016 Sted: Skanderborg Status: Offline Point: 13 |
Forklar lige det med overførsel af stel |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
På et signalkabel har du en "kold" og en "varm" leder.
Den "kolde" leder er stelforbindelsen mellem de to apparater og den "varme" er den selve signalet sendes igennem (den der hænger fast i udgangstrinnet i elektronikken). Den kolde leder er skærmen i et "normalt" signalkabel. Men med et toledet kabel, kan man tillade sig at bruge den ene leder som den kolde og den anden som den varme og så kun have skærmen koblet til i den ene ende - hvilket i nogle tilfælde kan virke bedre støjdæmpende, end hvis både kold leder og skærm er den samme leder. Skærm der kun er monteret i den ene ende, bruges nogen gange ved småsignalteknologi, hvor der er balanceret signaloverførsel. I dit tilfælde vil det også hjælpe at kablet ikke er for tykt og stift. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |