|
Subwoofer Marantz SR7011 Tidal optisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2017 kl. 18:27 |
Et spørgsmål til hifi folket.
Hvordan for jeg min sub til at spille ? 4 Sub Triangle Thetis 320 Subwooferen spiller fint når det er surround. og PM11 ligeså. Tror at tampen brænder ved at jeg skal indstille på noget inde i SR7011 ..men hvor.. Giver det mening ? |
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal ind i Setup/Speakers/Manual Setup/ og nede i bunden finder du et menupunkt som hedder
2ch Playback den skal du sætte til manual og så skulle din sub være med i Tidal
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Der er ikke nogen separat baskanal i Tidal, da det er et alm stereo spor, så for at få bassen over i subwooferen kan du gå ind i højttaler-opsætning, i sr7011, og sætte dine højttalere til small og vælge en passende delefrekvens, f.eks. 60hz, så bliver sub out aktiv ved alm. stereo.
Der er sikkert også en subwoofer funktion der hedder noget i retning af double bass, ekstra bass eller noget i den dur. Så spiller subben bassen "oven i" højttalerne. Jeg vil dog foreslå den anden metode med small højttalere.
|
|
![]() |
|
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Der lå en firmware update og ventede. Den installerede jeg.
Og rettede til optisk indgang til den jeg valgte som indgang. Derefter spillede det som det skulle. Tak for hjælpen.
Redigeret af Glennda - 11-Juli-2017 kl. 14:32 |
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |