|
Subwoofer og Tv-møbel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daniel K ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2011 kl. 20:50 |
Er lidt på udkig efter et nyt tv-møbel og har fundet et der måske kunne være noget. Det er Ilva's Dallas.
![]() Først var jeg ude på noget simpelt med to rum, én hylde til receiver og én til blu-ray, men så tænkte jeg hvorfor ikke smide subwooferen ind i også. Men så skal jeg lige høre om det faktisk er en god ide? Dimensions mæssigt skulle dette møbel være i orden, også med luft til at ånde. Men er det en god ide at smide en subwoofer ind i møbelet, bag en glasrude endda? Sub'en der snakkes om er en Focal Cub2 hvis det hjælper.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det betvivles om det vil virke videre godt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
Det kan næppe anbefales, der vil være alt for meget resonans, og det vil ganske givet lyde afskyeligt.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Ingen sub's i skabet. Jeg har været der og det kan ikke anbefales :-(
BS
|
|
![]() |
|
Daniel K ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Jeg havde en mistanke det var svaret. Grunden til at jeg begyndte at overveje at inkludere subben i møbelet var, at de fleste møbler jeg støder på er af den lidt bredere udgave med disse extra rum.
Kan I komme med et alternativ, ca 70-100 cm bredt og en enkelt justerbar hylde så der er plads til 17 cm receiver og en 8 cm blu-ray. Bedste bud jeg har fundet i den stil er dette Ikea Mosjö møbel, tænkte om der var nogen bedre bud fra jer? |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
en sub er designet til at koble til det rum den står i, udover at du forringer subbens arbejdsbetingelser ganske kraftigt, så vil du også sætte dit møbel i svingninger. Det kan ikke anbefales på nogen måde.
|
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |