recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - subwoofer opfører sig underligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsubwoofer opfører sig underligt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: subwoofer opfører sig underligt?
    Sendt: 09-September-2008 kl. 09:01

Jeg har sat mit anlæg til når jeg bare ser normal tv, men jeg opdager ofte at subwooferen ikke er sat til, for så lige pludselig at virke :/

Jeg læste så under debaten om velodyne sub'en at det er noget med at de kunne lave noget lignende samme nummer.

Er der en eller anden auto on/off knap man skal trykke på? eller hvad sker ?

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 09:31
Hvis det er fordi din subwoofer ikke altid tænder, hvis du spiller for lavt. Så skal du bare skrue op subwoofer level på din receiver og ned på din subwoofer, så lyden passer sammen, det hjælp hos mig.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 18:38

Den er ikke justeret korrekt i forhold til de øverige højttalere, og det skal den for virke rigtigt, denne side kan hjælpe dig med den rigtige indstilling: www.frequence.dk/sites/toner.htm

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu