recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer - problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer - problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oldboy67 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oldboy67 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer - problem
    Sendt: 01-Juli-2013 kl. 20:54
På det seneste har jeg oplevet et lidt underligt problem med min subwoofer.

Den spiller fint med musik og 98% af tiden i film, men i f.eks actionscener med eksplosioner 'skratter' den :-(

Har tjekket selve conen for revner og ophængets fleksibilitet.

Er den ved at stå af - eller trænger hele systemet til en kalibrering ?
Til top
Sven Palvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2012
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 22:07
Lyder som om den har været overbelastet.
Til top
oldboy67 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oldboy67 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af Sven Palvig Sven Palvig skrev:

Lyder som om den har været overbelastet.

Tror du har ret :-)

Havde ikke selv ændret på indstillingerne længe, men da jeg fik mit luksuslegeme bevæget helt ned på gulvet kunne jeg se at "cut-off" og "volume" ikke stod som forventet - sådan går det når små gæster med pilfingre kommer på besøg ;-)

Men er i det mindste glad for at problemet - indtil videre - ser ud til at være løst ... uden at budgettet skulle belastes af et ny-indkøb.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu