|
Subwoofer siger "klonk" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:55 |
Hejsa
Jeg har fået et problem med min subwoofer, Harbo SUB10, den siger indimellem end [klonk]/[dunk]-agtig lyd. Den virker sådan set fint nok, der kommer bass når jeg ser film osv. men indimellem kommer der en underlig lyd som man ikke overhører. Nogen der har nogen idé om hvad det kan skyldes? Evt. om det er noget der kan fixes? På forhånd mange tak!
|
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har jeg ikke været ude for, men kunne det være højtalerelementets ophæng
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Luk kineseren ud
![]() |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Ahrr kære kampus, det er ikke sødt, når der er en der har et seriøst problem
![]() Er det samme lyd som hvis du sætter fingeren på indgang på sub'en ? |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
D.I.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
Hej. Hat haft(har stadig)det samme problem på min sub(Anthony Gallo)-troede først at jeg havde fået rotter på loftet..seriøt. Fandt ud af at det var den`s "auto tænd/sluk" som stod og skiftevis tændte og slukkede.Satte den på konstant-og det har været væk siden. lrev
Redigeret af D.I.Y - 17-Januar-2013 kl. 09:40 |
|
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |