recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer siger "klonk"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer siger "klonk"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morteng Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer siger "klonk"
    Sendt: 16-Januar-2013 kl. 15:55
Hejsa

Jeg har fået et problem med min subwoofer, Harbo SUB10, den siger indimellem end [klonk]/[dunk]-agtig lyd. Den virker sådan set fint nok, der kommer bass når jeg ser film osv. men indimellem kommer der en underlig lyd som man ikke overhører.

Nogen der har nogen idé om hvad det kan skyldes? Evt. om det er noget der kan fixes?

På forhånd mange tak!
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 16:02
Den har jeg ikke været ude for, men kunne det være højtalerelementets ophæng Big smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 16:24
Luk kineseren ud LOL
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2013 kl. 22:55
Ahrr kære kampus, det er ikke sødt, når der er en der har et seriøst problem Embarrassed !

Er det samme lyd som hvis du sætter fingeren på indgang på sub'en ?
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
D.I.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D.I.Y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af morteng morteng skrev:

Hejsa

Jeg har fået et problem med min subwoofer, Harbo SUB10, den siger indimellem end [klonk]/[dunk]-agtig lyd. Den virker sådan set fint nok, der kommer bass når jeg ser film osv. men indimellem kommer der en underlig lyd som man ikke overhører.

Nogen der har nogen idé om hvad det kan skyldes? Evt. om det er noget der kan fixes?

På forhånd mange tak!

Hej.
Hat haft(har stadig)det samme problem på min sub(Anthony Gallo)-troede først at jeg havde fået rotter på loftet..seriøt.
Fandt ud af at det var den`s "auto tænd/sluk" som stod og skiftevis tændte og slukkede.Satte den på konstant-og det har været væk siden.
lrev

Redigeret af D.I.Y - 17-Januar-2013 kl. 09:40
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Ahrr kære kampus, det er ikke sødt, når der er en der har et seriøst problem Embarrassed !

Er det samme lyd som hvis du sætter fingeren på indgang på sub'en ?
Undskyld! Jeg har ofte en humoristisk tilgang til problemer, så går det som regel lettereEmbarrassed
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu