|
Subwoofer - Strømproblem? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
tdj89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2016 kl. 19:41 |
||
Jeg har en subwoofer der har været til reparation, hvor den fik skiftet forstærker. Efterfølgende har jeg dog oplevet nogle problemer på visse områder.
1. Funktionen hvor den tænder og slukker sammen med surround receiveren virker ikke. Den kan fx finde på at slukke under en film. 2. Når jeg slukker den på kontakten bag på subwooferen, giver den sommetider et ordentlig skrald. 3. Subwooferen påvirkes, når der tændens/slukkes på kontakter i nærheden. Evt nogen der kan forklare punkt 2 og 3? På forhånd tak.
|
|||
![]() |
|||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det lyder som om den stadig er defekt. Den skal ikke være følsom for kontakter og der skal ikke komme tænd/sluk brag. Auto on/off er ikke altid pålideligt, så det er ikke nødvendigvis noget særligt, men baseret på det andet ville jeg reklamere over den igen.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Har du tjekket at de rent faktisk har skiftet amp-modulet? Eller har de bare rep'et det, og så bon'et dig for et helt modul?
M.v.h. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19565 |
||
Det kan være at det nye modul har en anden følsomhed på auto on/off kredsløbet.
Skru ned for følsomheden og skru op for signalet ud af din forstærker. Går ud fra at den slukker i stille passager?
Liiiige billig nok forstærker, så kan det ske. De fleste har et kredsløb der beskytter mod den slags.
Støjfølsomhed. Prøv evt at vende strømstikket en halv omgang. Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |