|
Subwoofer til B&W dm683 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja det er en virkelig god sub til pengene og jeg var også glad for min men jeg var så heldig at ha både min xtz og min sunfire på samme tid og kunne sammenligne
![]() |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
må være room gain specs siger http://www.xtzhifi.com/product-assets/subwoofers/99w12.16-high-glossy/manuals/99_w12_16_manual_eng.pdf
|
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det med hurtigheden er nok rigtigt. Jeg bruger den ikke til musiklytning fordi den er for hurtig. Her er DM7'erne mere "bløde" i bassen |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
Så i vil mene jeg skal lede efter en XTZ 99w12.16?
Vil ikke op på 3500kr så skal finde en brugt og chancen for det blir nok minimal? Vil i ikke kommentere på om det er nytteløst at købe en asw600, kender ikke så meget til sub kigget bare på hvor mange watt den har og en asw600 har jo kun 150w hvorimod en 608 eller 610 har 200w Kunne måske også lede efter en brugt ikon sub den gamle model? Den har vidst 300w? Kender ikke noget til XTZ men den model du linker til kampus kunne være interessant hvis jeg kan finde en brugt :D
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
Helljohn hvad skal jeg bruge det link til? Har sagt mit maks var 2500 måske 3000kr den der koster 9k
|
||
![]() |
||
|
var nu også lidt en joke
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det hænder der er en brugt til salg, men generelt skiller man sig jo ikke af med den, da den leverer performance for meget mere end prisen. Og så er den universel med rumtuning, kan både køre portet og lukket. Min kører lukket, da jeg fornemmer den skal spille i +50 m2 med åbne porte.
|
||
![]() |
||
|
Den er i en liga for sig selv, en kraftig satan! |
||
![]() |
||
|
bliver ikke let at finde en brugt xtz en anden mullighed http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?iAd=17690 eller
|
||
|
||
![]() |
||
|
Tænkte jeg nok helljohn :) kiggede lidt nærmere på subben ellers rimelig fed.
Kampus ja desværre, tror medmindre der kommer noget helt andet er den på listen sammen med: B&W asw600 B&W asw608 B&W asw610 Dali Concept 12 Dali Lektor Dali ikon Hvilken ville i foreslå af de 6 og hvad bør maks prisen brugt være? :D
|
||
![]() |
||
|
Hvis pladsen blir der kunne jeg også overveje 2 med tiden? Så er b&W asw608 måske udemærket? :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |