recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer til dette setup??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSubwoofer til dette setup??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vengaens Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer til dette setup??
    Sendt: 25-Februar-2011 kl. 19:06
Hej alle hifi mirakler.. Står og skal tilføje en sub til mit nuværende hifi setup. Mit anlæg består pt af en harmon kardon forstærker hk970, og den føder min 2 stk jbl e100 gulvhøjtalere. sys jeg mangler lidt bass. I jbl'erne sidder der 2 stk 10" i hver. Hvad er en god idé at supplere op med af sub, 1 10", eller 12". >Min musik genre er progressive trance, og dance, altså musik med lidt fart på, og som jeg nyder at der god dyb bass. Det jeg har ku snuse mig frem til, (og som er i min prisklasse), er en http://www.xtz.se/se/produkter/subwoofers/99w12.16
Er dette et godt valg, hvis det skal være 10" er det den samme model, bare med 10" i.
 
Giv endelig lyd fra jer.
 
P.s den skal samtidig ku supplere min jamo hjemmebiograf, det er dog ikk det jeg vægter mest..
 
God weekend:D
Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2011 kl. 20:26
til det brug skal du vist have sådan en her:
 
 
+130 db i det primære arbejdsområde.
 
spørg importøren www.earthquakedanmark.dk om de kan skaffe en hjem, den er åbenbart ikke en del af deres faste sortiment.


Redigeret af kim olsen - 25-Februar-2011 kl. 20:35
Crown - there is no substitute.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu