|
Subwoofer til musik og film. |
Besvar |
Forfatter | |
127tage
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-December-2018 kl. 16:01 |
Er på udkik efter en subwoofer til min soundbase Canton dm 75
Har kik på denne https://hifi-freaks.dk/webshop//working-nye-produkter-polk-audio-hts-10-p-3846.html Skal den være større eller er der nok punch i en model som denne ?
|
|
Glennda
Bruger Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kigger lige med .
Jeg har dog en sub. Men har brug for en med noget dybere bid.
|
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor stort er rummet?
Du spørger om ting som er stort set umulige at svare på, da det er 100% subjektivt om man synes den er god nok. Den kommer ikke til at spille kælderdybt og den kommer ikke til at spille meget højt. Men om det er nok, kan kun du vurdere. Jeg vil klart anbefale dig at se om du kan låne én med hjem - det er den eneste rigtige løsning.
|
|
MortenGN
Bruger Oprettet: 25-Juli-2017 Sted: Sydvestjylland Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig med Jonas h. Du skal definere dine krav samt dit rum, inden vi kan forsøge at guide dig. Og så er det i sidste ende dig selv, der skal afgøre hvad der fungere.
Selv har jeg købt en xtz 12.17 sub, og ville aldrig blive tilfreds med den sub du linker til.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trådstarter skal brug en sub til en Canton DM75, alene ud fra denne så er det nok begrænset hvor stor den sub han har behov/ brug for skal være.
Jeg vil f.eks. heller ikke selv være tilfreds med en XTZ 12.17 Men det er anden snak, Vi har alle forskellige behov, men med en DM 75 til at føden den så er det nok begrænset får hvor kraftig den skal være.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
127tage
Bruger Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep. Det ikke fordi jeg er ude efter at få huset til at slå revner. Blot lige lidt mere bas end soundbase kan levere. Savner lidt det ryster i gulvet.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |