|
subwoofer tænder/slukker konstant |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2015 kl. 13:25 |
|
Hej.
Jeg har en XTZ sub w10.16, som har virket upåklageligt de sidste 4 års tid, men nu er den pludselig begyndt at tænde og slukke konstant (3 gange i sekundet). Dvs. så snart den er tilsluttet strøm, står den og klikker kontant fordi den tænder og slukker. Jeg har tjekket at strømstikket sidder ordentligt i, samt prøvet med et andet kabel. Er der nogen flinke mennesker herinde, som kan have en idé om, hvad det kan være? På forhånd tak.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du prøvet at ændre db fra SR til sub? Typisk står den og slukker hvis strømmen fra SR er for svag.
Løsning: Skru ned for vol bag på sub og lav en ny kalibrering af SR. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Jeg har valgt at sætte en strømspareskinne fra min receiver til min subwoofer, så behøver man ikke spilde penge på standby strøm og den risikere ikke at slukke ved en fejl i de stille passager.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
Manual: siger den har en Auto ON / Always ON switch, hvad sker der i position Always ON? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
|
Jeg har altid brugt den i always on, så det er desværre ikke pga. signal fra reciever.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Tak. Det lyder som noget, der er værd at give et forsøg :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |