|
Subwoofer virker pludselig ikke |
Besvar |
Forfatter | |
L'er
Guld medlem Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Maj-2023 kl. 08:37 |
Jeg har en Dali Mentor subwoofer fra 2010.
Pludselig virker den dog ikke. Der er fint lys i den og den tænder stadig automatisk selv, når den registrerer aktivitet, der kommer bare ingen lyd fra den. Har prøvet at skifte subwooferkabel, det hjalp ikke. Hvis jeg prøver at koble en anden subwoofer på, virker den fint. Jeg tænker ikke det er sikringen der er røget, da der stadig er lys i den, men hvad tænker I?
Redigeret af L'er - 06-Maj-2023 kl. 08:38 |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det virker med en and sub må fejlen ligge i din Dali Sub.
Sandsynligvis er det udgangsrelæet. Det er det relæ der slår udgangen til forsinket, så der ikke kommer knald i højttaleren ved forstærkerens opstart. Om det kan betale sig at reparere ved jeg ikke.
Redigeret af Mufti - 10-Maj-2023 kl. 04:46 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |