recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSubwoofer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spiriten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2011
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer
    Sendt: 27-November-2011 kl. 17:18
Hej jeg tror gerne jeg vil købe en subwoofer til mit lille philips anlæg. Subwooferen skal ikke være særlig dyr.

her er en subwoofer jeg har kigget på http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=846

jeg vil gerne vide om det ville være spild af penge hvis jeg købte den subwoofer eller om det ville være godt nok.
jeg høre  hardstyle, techno og lignende.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2011 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Spiriten Spiriten skrev:

Hej jeg tror gerne jeg vil købe en subwoofer til mit lille philips anlæg. Subwooferen skal ikke være særlig dyr.

her er en subwoofer jeg har kigget på http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=846

jeg vil gerne vide om det ville være spild af penge hvis jeg købte den subwoofer eller om det ville være godt nok.
jeg høre  hardstyle, techno og lignende.
Jeg tror, uden at jeg kender dimsen at det en "Brian" sag til bilenSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2011 kl. 17:30
Den SW er til brug i biler, der er næppe SW tilslutning i det anlæg, der er for æangt det meste kun på Surround Recivere man har det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Spiriten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2011
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2011 kl. 17:32
Okay tak for svarene
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu