|
Subwoofer. |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hej Vil det hjælpe på styrken ,så der ikke skal skrues så op meget ved TV udsendelser ?? Mvh. nesager Ps. Ved ikke om jeg har den mulighed på Marantz 1606 Redigeret af nesager - 17-Februar-2016 kl. 14:29 |
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|||
hvis du har den mulighed - så ja. Så vil du kunne skrue op på den enkelte indgang. Hvis alle står til 0 db. Så kan du evt på tv indgangen skrue 6 db op |
||||
![]() |
||||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|||
@p.las.
Det må jeg lige have kikket efter,men tak for svaret. Mvh. Redigeret af nesager - 17-Februar-2016 kl. 14:47 |
||||
![]() |
||||
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
|||
Du kan også vælge forskel digital output på TV'et.. f.eks. PCM / DD / DTS på dit HDMI lyd og der er desværre STOR forskel i lyd styrken mellem dem når kilden er stereo (DR) eller DD (TV2)
Jeg har et Samsung TV og kæmper også med dette ;-)
|
||||
![]() |
||||
|||
Hej. Ja det er rigtig træls at man ikke har en standard på det. Hvad bruger du på dit Samsung,det kunne jo være jeg kan bruge det på en Sony ex723 Mvh. nesager |
||||
![]() |
||||
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
|||
Jeg sætter TV'et til DTS neo 2:5 så er lyden og lyd styrken ens i stereo / DD / reklamer og regional tv...
Hvis der ses en film fra tv2 eller der streames en film så sætter jeg tv'et til ren DD eller DTS alt efter hvad filmen understøtter. |
||||
![]() |
||||
|||
Hej. Tror ikke jeg har de muligheder på min Sony,såvidt jeg kan se ,har jeg Auto og PMC. Mvh. nesager |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |