recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Summen fra mit Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Summen fra mit Samsung TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Summen fra mit Samsung TV
    Sendt: 31-December-2013 kl. 10:08
Når nu er det ved at være for meget :(

Har haft mit Samsung ps50b855 i 2 år købte det brugt så der er ingen garanti.

Men er der noget som helst jeg kan gøre ved den summen??? 

Når det ikke er blevet brugt i noget tid summer det helt vildt, men det virker også som om summen er blevet værre her på det sidste. 
Til top
smuld Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smuld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2014 kl. 19:05
Det er et meget kendt problem med ert fjernsyn. Men ved ikle hvad du skal gøre ved det nu. Sorry
Qnap-659
tvix6600
Samsung ps51d8005
Onkyo 616
Kef 3005se
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19667
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2014 kl. 19:07
Det er bare at vente på at det helt opgiver ævred.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2014 kl. 19:24
Træls :( ja har læst om problemet :( Men lagde ikke mærke til det før jeg havde købt det og haft det i noget tid.

Når ja men så må jeg jo begynde at spare op til et nyt, så kan jeg passende få et lidt større :D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu