|
Super Fdisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2015 kl. 15:09 |
|
Findes der en Super Fdisk til USB ?
Forstået på den måde at man normalt har Super Fdisk til floppy eller på en CD skive, men jeg kunne rigtig godt bruge en Super Fdisk som kan loades fra en USB stick da der hverken er floppy drev eller CD drev i den maskine den skal bruges på. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmmm - hvis du har prøvet det dersens goggle så vil du opdage når du skriver "super fdisk" - at usb-bootbar version kommer frem som det første. (det ER og bliver din ven det site)
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det program kan Downloades helt gratis. Super-fdisk.en.softonic.com |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Lige precist, man kan Google sig til mange svar på diverse spørgsmål. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
jeg ville så IKKE downloade noget som helst fra softonic. - de er ret "lempelige" med reklamer og forsøger at narre folk til at downloade andre "underlige" ting. - gå efter "kilden" i stedet
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
|
Nu når i er så gode til at bruge google - meget bedre end mig - har i så også læst på google at Super Fdisk skal lægges ned på enten floppy eller en CD ?
Jeg har faktisk gjort mig den umage, inden jeg skrev her, at læse en del på google og prøvet en del af de Fdisk programmer der ligger på nettet og alle sammen spørger efter floppy eller CD. Jeg må hellere prøve et andet forum |
||
![]() |
||
Dennis_m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
|
Super fdisk er vel ligeglad med om den booter fra det ene eller det andet, så længe det er et "bootable" medie? Problemet er at usbstikket skal formateres så det er bootable og at bios settings er sat til at boote fra usb først. Man kan jo også kopiere en windows installationscd over på en usb som er formateret rigtigt og så bare installere fra den. Edit: En gut her der anbefaler 2 programmer til at klare det. Hvorfor skal du boote fra Superfdisk? Måske der er andre måder at klare det du skal have lavet?
Redigeret af Dennis_m - 16-August-2015 kl. 16:22 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|
Hej. Jeg har lagt den samling af værktøjer der hedder Hiren's BootCD 15.2 på en bootbar USB stik. http://www.hiren.info/pages/bootcd Hvis du ser under gruppen 'Partition Tools' finder du 'Super Fdisk 1.0' Så vidt jeg husker brugte jeg Rufus til både at gøre USB stikken bootbar og til at overføre ISO'en. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 16-August-2015 kl. 16:54 |
||
![]() |
||
|
Tak Carsten, det er lige sådanne indlæg som dit der er guld ![]() En lille ekstra ting; Ved du hvilket format USB stick'en skal formateres i når fdisk skal bruges på en maskine med linux ? Ser ikke ud til at den overhovedet kan se den USB stick når den er formateret i NTFS |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|
Hej.
Jeg har lige checket. Min er formateret i FAT32. Hilsen Carsten Redigeret af csell - 17-August-2015 kl. 15:06 |
||
![]() |
||
|
Glimrende, tak for det ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |