|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 27-November-2009 kl. 07:22 |
Prøv at læs om mit første møde med en Logitech Harmony:
http://www.kennethlund.dk/2009/11/logitech-dis-harmony-1100-multi-remote/ Surt show.... |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg har haft 3 forskellige Harmony gennem årene, og de har alle fungeret perfekt.
Indrømmet, man skal lige gennemskue logikken i den måde de fungerer på, men så er den også simpel at sætte op, og kan konfigureres til at lave alle mulige mærkelige kombinationer med det udstyr man har.
Jeg synes deres setup program er enkelt og logisk, men har som sagt også brugt det i mange år.
Både min kone og mine børn er superglade for dens enkle måde at betjene alt vores udstyr på. Redigeret af Pallec - 27-November-2009 kl. 10:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |