|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() Sendt: 17-September-2006 kl. 14:06 |
Så kom Areadvd.de m en test af Pioneer 427 Og den er lang,grundig og meget positiv (-men Tysk !) Her er lidt af konkusionen : Spitzen-Bild, erstaunlicher Klang, noble Optik und sehr fairer Preis: Pioneer baut mit dem PDP-427XA souverän seinen Vorsprung vor der versammelten Konkurrenz aus
+ Sehr intensiver, klarer und dynamischer Bildeindruck |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Exiting!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Det må da være en fejl, hvad så med Panasonics Plasma (den dér PX600E)? Den er jo mindst en klasse bedre, hvis man skal tro visse brugere. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Nu er det vist de færreste brugere forundt,at have set dem begge.Og AreaDvd.de konkluderede jo,at det eneste punkt hvor Pana600 var bedre end Pio436,var gengivelsen af sort. En ting der umiddelbart kan undre, - er testens lovprisning af lyden ? Det er da mig bekendt en af de få ting de første brugere fra FK har kritiseret. |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
jep.....der er "dåse lyd" i den....har selv hørt den-så det kan man undre sig over!!
![]() |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
KEAN ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Er lyden så slem som der bliver skrevet om ? Er det nødvendigt at købe ekstra højttalere ? Er lyden på højde med Philips 37pf9731d ? for så kan jeg leve med det. |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Jeg kan ikke forstå hvordan de kan rose lyden, når mange andre brugere netop siger at lyden er ret dårlig ? Kan man så stole på resten af det de skriver ???
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu skriver de jo ikke just,at lyden er ren Hi-Fi.I følge mine Tyskkundskaber går den gode kritik nærmere på en sammenligning m andre fladskærme,hvor lyden åbenbart ofte har været helt håbløs.Isoleret bedømt får lyden "ausgezeichnet",hvilket jeg oversætter noget i retning af "godkendt"?
|
|
![]() |
|
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Oversat er "ausgezeichnet" er en del mere positivt end "godkendt". Se blandt andet her http://www.dict.cc/?s=ausgezeichnet Redigeret af llr dk - 17-September-2006 kl. 20:17 |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Helt ordret betyder 'Ausgezeichnet': Udmærket.
|
|
![]() |
|
![]() |
OK ! - men i min verden er "udmærket" højeste karakter.Og det er det altså ikke i den Tyske test. Men jeg kunne da godt tænke mig,at høre hvad Otto mener - eller andre,der har haft mulighed for at nærlytte Pio´en i direkte sammenligning feks Pana60/600. Ikke fordi det som sådan er væsentlig for Pio427 performance.Måske mere for,at kunne afkode selve testens relevans.
|
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Ja, hvis tyskere skulle slynge om sig med superlativer, ville de nok skrive noget i retning af: Spitze! Prima! Hervorragend! Fantastisch! Wunderbar! Fabelhaft! .... und so weiter. Redigeret af musicus - 07-Oktober-2006 kl. 21:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |