recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "super" tilbud fra expert :D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"super" tilbud fra expert :D

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "super" tilbud fra expert :D
    Sendt: 21-December-2013 kl. 11:09
http://www.expert.dk/sony/kdl55w905/p/11001/

Der er en ret vild besparelse på dette tv lige nu ;)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2013 kl. 11:41
13999kr , spar 50.000kr , har det virkelig kostet så meget?
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2013 kl. 11:56
Tvivler jeg stærkt på :) tror der er kommet et 0 for meget ind. Spar 5.000 virker mere troværdigt
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2013 kl. 13:18
Nu har Expert rettet det. Det er en besparelse på 1000 kr.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 00:00
"Tilbud" og "Udsalg" i Danmark kan latterliggøres i evigheder! Sidste grineflip over disse latterlige tilbud- og udsalgsannoner var i går - ikke overraskende også fra Expert: 

"Køtilbud: spar 299 kr. på en iPhone 4S - kun 200 stk. i HELE landet!!!"

Hvem fanden gider at stå i kø for 299 kr.?! Og så tilmed for en ældre telefon? 

Så må El-Gigantens kommende tilbud på HTC One til 2999 kr. være et NOGET bedre bud på et decideret tilbud/udsalg.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 00:10
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

"Tilbud" og "Udsalg" i Danmark kan latterliggøres i evigheder! Sidste grineflip over disse latterlige tilbud- og udsalgsannoner var i går - ikke overraskende også fra Expert: 

"Køtilbud: spar 299 kr. på en iPhone 4S - kun 200 stk. i HELE landet!!!"

Hvem fanden gider at stå i kø for 299 kr.?! Og så tilmed for en ældre telefon? 

Så må El-Gigantens kommende tilbud på HTC One til 2999 kr. være et NOGET bedre bud på et decideret tilbud/udsalg.

ja ikke meget men vis man står og mangler en har lidt vil ret ? men ellers Uddannelsessøgende kunne været et bud de kan dag spare en dags løn men så igen er nok ikke mål grupen for selve tlf pris selv med rabat http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-73125004:s%C3%A5dan-kan-du-spare-dig-til-en-fridag.html?rss
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 00:40
I dag skal alt virke billigt og fint. Jeg hørte et trick fra
Elgiganten i Holstebro for et par uger siden, hvor jeg var der inde med en kammerat der skulle købe en barbermaskine til sin far.

Han faldt over en maskine til 300kr tror jeg det var, og spurgte så hvad normalprisen lagde på. Sælgeren svarede 989kr. Min kammerat fandt så en maskine der ikke var på tilbud, og som også kostede 989kr, og spurgte hvad forskellen var. Dertil fik han svaret, at den der ikke var sat ned, og stadig stod til de 989 var mange gange bedre end den der var på tilbud.
Jeg spurgte så, hvorfor i alverden de så har samme normalpris. Og svaret der kom der var, og hold nu godt fast!!! "Vi sænker priserne på de dyre og gode produkter, så de altid virker billigere end hos konkurrenten. Og så tager vi de dårligere og sætter normalprisen på dem højere, så tilbuddene virker mere tiltrækkende for kunderne".

I shit you not, det var den ordrette besked jeg fik tilbage. Det er da at tage røven på kunderne.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 08:08

Desuden er det meste tilbehør dyrt i Elmutanten.

Købte en gang et køleskab som de massivt reklamerede for. Desværre var skabet ikke på lager men jeg kunne få et der var meget bedre til en lille merpris. Jeg insisterede på at bestille det skab de reklamerede for. Sælgeren blev pænt gnaven. Og da jeg afslog at købe forsikring, drypbakke og jordstik var han rødglødende.
 
Jeg fik mit skab efter 4 uger. Det kører stadig uden problemer på 3 år.
 
Elmutanten er sat i verden for at hive flest mulige penge op af folk lommer.
 
Ikke for hjælpe deres kunder.
 
SådanWink
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 08:38
Handler alle forretninger ikke om at få mest muligt for sin vare?

Hvis køber og sælger er enige om en pris, er det jo den rigtige pris ;-)

Der er så vidt jeg ved ikke købetvang på noget i Danmark, udover måske Apples produkter som man bare er NØD til at eje ;-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 09:28
Elgiganten lever af mersalg! Og når man ved det, er det bare med at få barriererne op, og kun købe det man gik efter.

Eksempel: i maj md solgte de iPad2 til 1999kr. Mens vi stod i kø, kom de ud med en flyer hvor der var "et godt tilbud" på en case, screenprotector, et fotoprogram, og support til opsætning af iPad, det hele for 500kr. Og da jeg kom frem til sælgeren, var der linet op med en længere salgstale, at alt det kunne jeg ikke undvære, plus der også blev tilbudt en forsikring.

Jeg sagde nejtak til det hele, og købte istedet en original case i Fona til 369kr ;-)

Redigeret af Kampus - 22-December-2013 kl. 10:25
Til top
kokken32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kokken32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 10:14
Troede egentligt elgiganten var sat i verden for at sætte penge til så vi forbruger kan få billige varer?
Skuffende de er ude på at tjene penge:-(
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 10:49
Selvfølgelig er butikker sat i verden for at tjene penge. Men at de bevidst tager røven på folk, og udnytter folks godtroenhed, det er så kvalmende uetisk. Og netop af den årsag bruger jeg aldrig selv så meget som en krone hos de "sælgere". Nej sælgere er de sgu egentlig ikke engang. Hmmm. Manipulatorer, og amatører.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu