recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Super tilbud på 42" fra pixmania?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSuper tilbud på 42" fra pixmania?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jenslyn87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2007
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Emne: Super tilbud på 42" fra pixmania?
    Sendt: 02-September-2007 kl. 23:13

Hej alle!

De få, der har set mig herinde ved nok allerede, jeg ikke har så meget styr på sagerne. Derfor kan det også være, jeg er helt ude i hampen her. Fik en mail fra pixmania omkring et tilbud på et LG 42"

42PC1D skulle navnet være. Ellers angives kontrastforhold til 1000:1, opløsningen til 1024*768 og det har to HDMI-indgange.

Prisen? 6999,-.... Ville bare høre hvad I syntes. Jeg skal selv til at købe et PV70, som vel er et bedre tv? Men der er da et par lette tusind at spare, hvis det her også er godt :)

Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2007 kl. 23:32
Jeg vil ikke kommentere på tilbudet af fjernsyn, men er ret sikker på jeg for nogle uger siden hørte noget om at pixmania tager meget let på den danske købelov og er meget svære at få til at marke ret. Kan ikke huske hvor jeg hørte/læste/så det så kan desværre ikke poste et link, men måske andre herinde kan det.

Redigeret af sehested - 02-September-2007 kl. 23:32
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 211
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2007 kl. 23:54
Hvad med at købe et pv60 hos geco.dk til 6699 inkl fragt...
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 00:11

Oprindeligt skrevet af sehested sehested skrev:

Jeg vil ikke kommentere på tilbudet af fjernsyn, men er ret sikker på jeg for nogle uger siden hørte noget om at pixmania tager meget let på den danske købelov og er meget svære at få til at marke ret. Kan ikke huske hvor jeg hørte/læste/så det så kan desværre ikke poste et link, men måske andre herinde kan det.

Det er rigtigt nok. 'Pixmania' er jævnligt i forbrugerstyrelsens søgelys. De er vist egentlig reelle nok, hvad angår levering og forsendelse og sådan. Men har man efterfølgende brug for service eller support fra firmaet (returret, ombytning, reparation under garantien m.m.), kan de i mange tilfælde desværre godt være lidt tunge at danse med.

Redigeret af musicus - 03-September-2007 kl. 00:21
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Jenslyn87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2007
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 07:27

Det lyder jo så knapt så godt!

Når det så er sagt, så lyder tilbuddet umiddelbar godt, og købeloven bør vel kunne forceres igennem, hvis det - 7 9 13 - skulle gå så galt.

Men i forhold til dette fjernsyn specifikt, hvordan ser det så ud? Er det milevidt bag PV70 i kvalitet, eller er det rent faktisk en billig pris?

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 07:59

Hej!

Måske du er heldig at der ikke kommer fejl på denne LG-men.......det er en model som er smaskfyldt med fejl.

Om den er milevidt bag efter Pana......JA!

Dårligt køb......efter min mening.

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 08:17
Den LG du henviser til har (hvis ret skal være ret) kontrast på 10000:1 og ikke 1000:1 

Jeg vil foreslå at du kigger på den nyere model 42PC51 hvis du endelig vil have en LG. Mon ikke prisen er tæt på PC1D...PC1D og PC1R/RR er fra vinteren/foråret 2006 og der sker meget med både priser og teknologi på snart 1½ år.

LG's plasmaer er altså ikke så langt efter Panasonic som nogen gerne vil have det til at lyde, men for tiden ville jeg også mene at PX70 ell. måske en billig PV60 er bedste bud på et godt tv til en rimelig pris.
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Hej!

Måske du er heldig at der ikke kommer fejl på denne LG-men.......det er en model som er smaskfyldt med fejl.

Om den er milevidt bag efter Pana......JA!

Dårligt køb......efter min mening.

lrev

Ja i princippet.
Men de ligger ikke i DK (er de ikke franske?). Så de ignorerer fint evt forbrugerbeskyttende regler, hvis det er det de vil.
Og der har som nævnt været en del sager med dem. Ingen problemer med at sælge og sende. Men gud hjælpe dig hvis du vil benytte returret, eller får brug for garantien i tilfælde af deffekt.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 08:59
Jeg glemte også at skrive at jeg har købt en del ting fra pixmania.dk og det er gået helt fint.

Jeg gruer dog for den dag jeg får brug for at returnere noget til dem, rygterne om deres mildest talt dårlige service i den henseende burde skræmme. Jeg skal i hvert tilfælde IKKE købe en vare til 7-10000 kr hos dem!

Så hellere betale lidt ekstra for varen...
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 09:03

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Jeg glemte også at skrive at jeg har købt en del ting fra pixmania.dk og det er gået helt fint.

Jeg gruer dog for den dag jeg får brug for at returnere noget til dem, rygterne om deres mildest talt dårlige service i den henseende burde skræmme. Jeg skal i hvert tilfælde IKKE købe en vare til 7-10000 kr hos dem!

Så hellere betale lidt ekstra for varen...

Alternatvivt er at få et erupæisk garantibevis, så man evt selv kan smide det til producenten.
Så er man over den problematik. Ved dog ikke om det er med alle producenter man kan gøre det. Man kan i hvert fald til Panasonic.

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 09:05

"LG's plasmaer er altså ikke så langt efter Panasonic som nogen gerne vil have det til at lyde"..skrev Pilehave

Hej!

Du har ret...rent billedmæssigt.Men ser man overall:Betjening,billed,design,remote etc(og hvis prisen ligner,så mener jeg at Pana er "milevidt" foran.

Iøvrigt kender jeg 2 personer som købte en pc1 samtidig-og jeg vil tro at begge 2 indtil videre har haft hver deres 2-3 mdr på værksted

Måske det er tilfældigt-men det er nok til at JEG aldrig skal have et LG PLASMA tv

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

"LG's plasmaer er altså ikke så langt efter Panasonic som nogen gerne vil have det til at lyde"..skrev Pilehave

Hej!

Du har ret...rent billedmæssigt.Men ser man overall:Betjening,billed,design,remote etc(og hvis prisen ligner,så mener jeg at Pana er "milevidt" foran.

Iøvrigt kender jeg 2 personer som købte en pc1 samtidig-og jeg vil tro at begge 2 indtil videre har haft hver deres 2-3 mdr på værksted

Måske det er tilfældigt-men det er nok til at JEG aldrig skal have et LG PLASMA tv

lrev

Tjae jeg "kender" 50 personer der har purple snakes på deres Pana

Jeg er fint tilfreds med betjeningen af mit TV, det kan både skifte kanaler osv.

Designet er også væsenligt mere stilrent end både PV60 og PV70 (især den kvalme sølv-grå PV60!)

Nåh...men det kan vi jo diskutere i lang tid, lad os bare være enige om at pixmania.dk er noget af et sats...og vores køber skal under alle omstændigheder ud og se sit (måske) kommende TV, ellers kan det være lige meget
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu