recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Super tilbud på 42" fra pixmania?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSuper tilbud på 42" fra pixmania?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 13:24

Yepper..

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2007
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 11:00

Jeg står iøvrigt også med et lignende pixmania-dilemma

Har fundet Sharp 46XD1E til knap 13K hos pixmania og i dk er den billigste 15K så man kan alligevel spare et par tusinde.

Jeg har for et par år eller tre siden købt mit Samsung Le26R51b hos dem og der har ingen problemer været overhovedet, så mine erfaringer med dem er gode nok.

Jeg tror nu også jeg bestiller den hos pixmania og håber på det ikke går i stykker eller har defekter evd leverningen (f.eks. buzz el. pivelyde som tidligere versioner af denne Sharp model har døjet med)

Fik du bestilt dit tv der Jenslyn ??

Redigeret af zubzer0 - 18-September-2007 kl. 13:36
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af zubzer0 zubzer0 skrev:

Jeg har for et par år eller tre siden købt mit Samsung Le26R51b hos dem og der har ingen problemer været overhovedet, så mine erfaringer med dem er gode nok.

Ja, men som du selv skriver, så er dine erfaringer jo ikke andet, end at ordrer fra deres webshop når frem til dem, de kan finde ud af at hæve på dit betalingskort, og sende til den rette adresse.

Det vil jeg ikke kalde gode erfaringer.
Det vil jeg kalde det absolut mindste man kunne forvente.

Det er ikke god kundeservice at sende en vare, som en køber har betalt for.
Kundeservice bliver først synlig ved enten rigtig god personlig betjening eller når der skal reklameres.

Og ud fra en del andres erfaringer, så er det ikke noget Pixmania har styr på.

Jeg ville aldrig købe fra en butik, jeg ved der har dårlig service, og så blot håbe på at varen ikke går i stykker.

Hvis du vil spare de 2000kr i forhold til den danske pris, så er det sikekrt også muligt ved køb fra Tyskland.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 08:08

Du har lidt ret Maggerholm, mine erfaring med pixmania kan nok ikke helt tælle med i statistikken, andet end det at de leverede den rigtige vare til den lovede tid - dette er ikke en selvfølge ;o)

Men jeg tager ikke nogen chancer med pixmania, det er ikke umagen værd.

Jeg har kigget lidt på tyske sites og endda fundet et der var lidt billigere end pixmania: http://www.electronicdeluxe.eu 

Nu er der i mellemtiden kommet en dansk spiller med i overvejelserne, http://Nypris.dk har den til 13.995 inkl fragt, så der tror jeg faktisk godt jeg kunne finde på at handle, men jeg er bare lidt "urolig" ved at man kun kan betale med bankoverførsel

Redigeret af zubzer0 - 19-September-2007 kl. 08:09
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af zubzer0 zubzer0 skrev:

Nu er der i mellemtiden kommet en dansk spiller med i overvejelserne, http://Nypris.dk har den til 13.995 inkl fragt, så der tror jeg faktisk godt jeg kunne finde på at handle, men jeg er bare lidt "urolig" ved at man kun kan betale med bankoverførsel

Ja det vil jeg da også godt lige skynde mig at advare imod.
Altså at betale med bankoverførsel.

Får du ikke din vare, og er sælger uærlig (det siger jeg ikke er tilfældet her), så kan du godt vinke farvel til dine penge.

Det gælder også ved handel i Tyskland.
Find et sted der tager Visa (alternativt efterkrav).

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 13:18

Ja det er korrekt at man har pengene lidt "ud og flyve" med bankoverførsel. Jeg har lige skrevet til nypris for at høre hvad de kan give af garanti (hvis nogen) i denne situation.

Heldigvis har den da en fysisk adresse så man kan da altid komme forbi med et baseballbat hvis de er uærlige  (..og med det mener jeg selfølgelig at jeg vil udfordre dem til et spil rundbold...ikke andet..)

Hvad er der sket med den gode gamle lejemorder-metode... halvdelen nu og den anden halvdel når jobbet er udført  

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu