|
Super tilbud på 75" UE75F8005 hos EL-giganten |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hvad lød tilbuddet? Prisen hedder 40k nu
|
||||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
||||
![]() |
||||
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
|||
Kr. 18.888 |
||||
![]() |
||||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
|||
damn et godt tilbud.. damn damn damn gad godt have haft et
|
||||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
|||
Fordi det har et pissegodt billede - eller er det lige meget, når det er 75" til "ingen penge"? Klaus |
||||
![]() |
||||
Coolsmarti ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
|||
Det har jo et kanon billede, tjek lidt op på de utallige reviews af denne model.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|||
Har du links til disse utallige reviews af F8000 75" versionen? Jeg har nemlig ikke rigtig kunnet finde nogle. |
||||
![]() |
||||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
|||
Vild pris. Sådan et kunne jeg godt have brugt!
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Har set 55" modellen, og den har et seriøst godt billede. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|||
Det er jeg ikke i tvivl om, men jeg spurgte efter de utallige tests af 75" modellen. Der kan være stor forskel på et 55" og et 75". |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Jeg ville nok prøve TV'et med returret. Det har en god billedmotor (må være ens med 55"), men kan være med ujævn belysning, da det er kantled og en større skærm. |
||||
![]() |
||||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
|||
Håber elgiganten kommer med et lignende tilbud senere på året, men hvordan er billedekvaliteten på dette tv kontra billede kvaliteten på Panasonic VT50?
|
||||
![]() |
||||
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
|||
Jeg modtog mit i mandags - Umiddelbart står det super lækkert! Nogen der har tips til, hvordan jeg evt. tester det for forskellige "defekter" ? Her tænker jeg backlight bleeding etc.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |