recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Super tilbud på 75" UE75F8005 hos EL-giganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Super tilbud på 75" UE75F8005 hos EL-giganten

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 19:33
Hvis du tilsyneladende ikke kan finde noget. Hvorfor vil du så begynde at lede efter spøgelser. Når du nu er glad for, så lad dog være med at spilde tid på at lede efter fejl. Det er da for dumt
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 19:42
Præcis! Hvis der er pixelfejl, springer de i øjnene. Så det er der ikke.

Backligt bleeding er kun et problem, hvis det spottes under normale udsendelser.

Redigeret af Kampus - 25-Oktober-2014 kl. 19:43
Til top
mickeynygaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Marts-2011
Sted: Mårslet, DK
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mickeynygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Hvis du tilsyneladende ikke kan finde noget. Hvorfor vil du så begynde at lede efter spøgelser. Når du nu er glad for, så lad dog være med at spilde tid på at lede efter fejl. Det er da for dumt

Jeg er skam heller ikke interesseret i at jagte spøgelser, men hvis der er medfødte fejl, som evt. kan "eskalere" på et senere tidspunkt, så vil jeg selvfølgelig nå at benytte mig af returretten.
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 20:34
jeg så også tilbudet, bliver godt spammet fra elgiganten og følte mig godtnok fristet meeen der kommer nok noget senere når ens 60" ikke er sagen mere..
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu