|
Super tilbud på 75" UE75F8005 hos EL-giganten |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du tilsyneladende ikke kan finde noget. Hvorfor vil du så begynde at lede efter spøgelser. Når du nu er glad for, så lad dog være med at spilde tid på at lede efter fejl. Det er da for dumt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Præcis! Hvis der er pixelfejl, springer de i øjnene. Så det er der ikke.
Backligt bleeding er kun et problem, hvis det spottes under normale udsendelser. Redigeret af Kampus - 25-Oktober-2014 kl. 19:43 |
|
![]() |
|
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
Jeg er skam heller ikke interesseret i at jagte spøgelser, men hvis der er medfødte fejl, som evt. kan "eskalere" på et senere tidspunkt, så vil jeg selvfølgelig nå at benytte mig af returretten. |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
jeg så også tilbudet, bliver godt spammet fra elgiganten og følte mig godtnok fristet meeen der kommer nok noget senere når ens 60" ikke er sagen mere..
|
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |