|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|||||
Tror da lige jeg vil benytte chancen til at være den 5. her i tråden, til at bemærke at prisen har ændret sig |
||||||
![]() |
||||||
Rekvium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|||||
Hmm. Hvordan kan mit svar blive så sent sat ind? Jeg skrev ved omkring middagstid, men den siger 18.41?? Rimelig træls. |
||||||
![]() |
||||||
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|||||
Taget fra en tidligere tråd... http://http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=405 05&PN=2 GTA4 + SIXAXIS controller til 540,- Det er da et godt tilbud |
||||||
![]() |
||||||
C_Ellegaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|||||
Det er sgu da eller noget af et scoop du har gjort dig der i så fald! |
||||||
![]() |
||||||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|||||
Min ordre er også stadig aktiv, men jeg mener den står til forsendelse 30. juni. Der er altså god tid til at slette vore ordrer.
|
||||||
![]() |
||||||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
|||||
Fik også en bekræftigelse på 15,49 euro.
![]() |
||||||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||||||
![]() |
||||||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|||||
Uncharted: Drake’s Fortune 187 Kr. inclusiv forsendelse http://www13.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=25 31518 |
||||||
![]() |
||||||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
|||||
Min er blevet annulleret |
||||||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||||||
![]() |
||||||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|||||
Min ser ud til at gå igennem: Thank you for shopping at CD WOW! We have pleasure in confirming your order below
|
||||||
Mvh.
Casper |
||||||
![]() |
||||||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|||||
Tror Claus mente de har anulleret ordren på filmene siden det var en fejl. Ser heller ikke ud til jeg får min.
|
||||||
![]() |
||||||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|||||
Nårh ok - undrede mig også |
||||||
Mvh.
Casper |
||||||
![]() |
||||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|||||
Vi kunne evt. oprette en ny tråd, som både Xbox 360 og PS3 ejere kunne skrive i med tilbud - den skal selvfølgelig modereres så der ikke kommer mudderkast og konsolkrig :) Vi kunne kalde den "Tilbude set på ting til Konsoller" eller lignende... |
||||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |