|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() Sendt: 23-Marts-2009 kl. 07:18 |
Jeg er ved at spare op til en SC-LX81 og tjekker priserne i UK af og til (håber at købe den her til sommer eller tidlig i efteråret) og så faldt jeg over dette tilbud på nettet! http://www.superfi.co.uk/index.cfm/page/moreinfo.cfm/Product _ID/5028/?utm_source=nextag 13888dkk for en SC-LX81 OG en BDP-LX71 (kurs er 7,94 ”køb” i dag)! Det er godt nok et internet tilbud, og de sender ikke udenfor UK, men de har en butik i London og det kunne godt være man kunne handle med dem og arrangere afhentning i deres butik. Hvis jeg havde 14000 (måske 15000 med fly og en god middag) som brændte i lommen så vil jeg være på et fly i morgen! Det er ikke meningen at jeg skal ha en ny BD afspiller, men dette tilbud (hvis jeg kunne købe nu) vil simpelthen være too good to pass up (IMHO). Det er lige som at få en gratis BDP-LX71 i forhold til den billigste pris på en LX81 her hjemme (har ikke set Receiveren til under 14999 endnu)!
|
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Ja det er sgu en super pris,men husk at tjekke hvor meget du må have med i flyet. Ekstra KG er dyre Det er en SUPER FED receiver |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |