recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SuperCar Challenge PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSuperCar Challenge PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Emne: SuperCar Challenge PS3
    Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 17:13

Hej

Nogen der har eller kender SuperCar Challenge ?

Overvejer at købe det, men racing hsr det tit med at være noget skod, hvor det havde været vildt sindsoprivende at tage kørekort i Legoland i stedet.

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 18:51

Jeg har spillet det tidligere Ferrari challenge. Og var også med i beta versionen af Supercar challenge.

Spillets stærke sider er helt klar kørefysiken, som er på højde hvis ikke bedre en GT5 Prologue. Hvis du bruger et rat til at styre med, er force feedback 100 gange bedre en GT 5 Prologue.

Banerne er også supergodt lavet. Meget bedre en det smale udbud i GT 5 P ( realistisk er det kun FUJI, og suzuka det er gode efter min mening i GT 5 P)

I supercar challenge er der flere kendte baner så som SPA, Silverstone, Monza, Nurburgring ( desværre kun GP strækningen) og andre. De er alle hammergodt lavet, og sammenlagt med bilernes køre fysik, er det spil virkeligt kræs hvis du er typen der kan lide at køre bil sims.

Grafikken er ok, uden at være på højde med GT5 Prologue, menu'erne er lidt akavede, lyden er også ok, uden at være ligeså god som NFS shift.

Jeg valgte ikke, at købe det, da jeg syntes det ligger meget tæt op af Ferrari challenge, og jeg valgte at købe NFS shift itedet for.

NFS shift er også et ok spil, men det er ikke på højde med Supercar challenge hvis man sammenligner kørefysiken, og banerne.

Supercar challenge, og ferrari challenge, er klart de bedste sim racers der er produceret på en konsol indtil videre.

Du kan evt. se et review af Ferrari challenge her.

http://www.youtube.com/watch?v=sHEkcmD3mh4

Supercar challenge er stort set det samme spil i en ny og opdateret indpakning, nye biler, flere baner, lidt bedre menu system osv, men igen spillenes force er kørefysikken som er realistisk.

Du skal ikke købe det her spil, hvis du vil have fede effekter, masser af lir, burnouts, store crash, og alt muligt andet bævl.

Men hvis du bare vil have et spil, hvor det er en nydelse at prøve og se om man kan forbedre sine omgangstider osv så er spillet et must have.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 05:03

Tusind tak for svaret.

Det lyder trist, for nu er jeg bare nødt til at have det. :)

Er mest til "Rigtig" race, og venter spændt på GT5, for Prolog er ikke ret god efter min mening. Kører også F1, men det er ved at være noget gammelt. Shift er da ok, men ikke helt i toppen hvad køreegenskaber angår. Har kun demo'en, og syntes styringen er alt for slap.

Ok, det lyder ret godt, men hvorfor f..... har Blockbuster det ikke. Må prøve Elgiganten.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 10:42

Ellers kan du købe det her, for en pris der sikkert er langt billigere end du kan finde det til i El giganten / blockbuster.

http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/supercar-challenge/ 10060959.html

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 00:25

Faldt lige over den her:  http://www.shg.dk/p/2190722

Ikke Supercar men stadig ret super. :)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 21:02

Hehe ja. Desværre skal vi bare vente minimum et halvt års tid endnu.

Supercar er mere et spil til at fordrive ventetiden med. Jeg forventer at GT 5 bliver bedre end supercar, selv om der er en del at leve op til med hensyn til kørefysik og Force feedback.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 20:57

Har lige købt Forza 3. :) Lyden er da ret fed, men for s.... da noget skod.

Gearskiftet i eks. Porsche Carrera GT kan gøres hurtigere i en Fiat 127 fra 1976!!!!

Til top
hm66 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 03:30

hej alle

Har spillet supercar challenge siden det udkom,og det er klar det mest realistiske race jeg har set.hvis du vil se lidt af hvad det kan,tjek http://www.gtplanet.net/forum/showpost.php?p=3614654&pos tcount=26 som var et event vi havde søndag aften.

Redigeret af hm66 - 27-Oktober-2009 kl. 03:30
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu