|
Supermarkeder med Mobilepay? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Januar-2021 kl. 12:26 |
Jeg har været så uheldig/dum at tabe mit Visa/Dankort
Der går op til to uger, før jeg får det nye Ifølge internettet accepterer Fakta mobilepay Men det gør de ikke (jeg spurgte i butikken) Hvilke supermarkeder accepterer mobilepay?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rema1000.
Som du selv skriver modtager hverken Coop eller Salling group mobilepay. Meny ved jeg ikke, men mener de gør. Men hvis du har tabt det, og spærret det, bliver din mobilepay så ikke også spræret ? Den er jo koblet op på et kort.
Redigeret af kim.t - 22-Januar-2021 kl. 12:37 |
|
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
MobilePay er på dit dankort. Hvis det er lukket, hvilket jeg vil anbefale, så dur MobilePay ikke.
Redigeret af Mufti - 22-Januar-2021 kl. 12:39 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg betaler i menu med mobilen. Mener det er Apple pay jeg bruger. Det kan bruges på de fleste kontaktløse terminaler.
Ellers er der en glimrende dankort app. Det kræver selfølgelig at man ikke har mistet sit kort.
Redigeret af Mufti - 22-Januar-2021 kl. 12:45 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nedtur Må undersøge Apple Pay, men det er vel også knyttet til kortet? Som selvfølgelig er spærret
|
|
Mikael Simpson |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4856 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skynder dig ned i banken og hæver penge nok til 14 dg. Har selv prøvet det sidste år hvor mit kort blev misbrugt og jeg spærrede det med det samme. Der er kun mulighed for kontanter.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Ja... men banken er lukket pga. den slemme virus
|
|
Mikael Simpson |
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Apple er også knyttet til et kort. Hvis du har et andet kreditkort kan det muligvis bruges. Men det kan selvfølgelig også bruges i terminaler. Fanme surt. Held og Lykke med at få kontanter.
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvilken bank har du? I danske Bank app'en kan du spærre / lukke op efter behov. D.v.s. indtil du modtager det nye kort, så åbner du bare kortet når du skal betale med mobilpay/applepay og så lukker det når købet er gået igennem. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
scan og betal app
og vælg mobilepay som betaling også hos fakta |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4856 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har sikkert fået besked på at ringe først via netbank.
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken bank har du, har du jyske bank kan du i "mine kort" appen lave et nyt kort på få sek som du kan bruge til apple pay/ android pay og lign.
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |