recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Supermarkeder med Mobilepay?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Supermarkeder med Mobilepay?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Nickamburi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2016
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nickamburi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 12:28
Mange banker tilbyder at man kan oprette et virtuelt visa debit kort, som så kan knyttes til Dankort app eller Apple Pay :) 

Det er meget praktisk i sådanne situationer.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 12:31
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 15:26
Nå, har allerede fået mail fra Telmore om strafgebyr ved manglende kort på betalingsdatoen
Det tog dem hele to dage Angry
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 16:20
 Det var nok ikke sket hvis de var orienteret om at der var er problem med kortet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nå, har allerede fået mail fra Telmore om strafgebyr ved manglende kort på betalingsdatoen
Det tog dem hele to dage Angry
Det er da for ringe, hos Oister får man en venlig påmindelse om at der ikke er dækning på kontoen.
Til top
iKristoffer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2019
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iKristoffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 17:46
Jeg har selv været i næsten samme situation. Hvis dit kort er spærret kan du ikke bruge MobilePay, Apple Pay eller Android Pay. Det hele er forbundet igennem Visa/Dankortet.

Det eneste jeg kunne gøre var at få familie til at indbetale penge på diverse mobil-kontoer, PayPal (for at dække Spotify/Netflix og andre abonnementer).
- I butikkerne måtte jeg betale med kontanter efter at have hævet dem i åbningstiden hos min bank. 

Det var to hårde uger.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

MobilePay er på dit dankort. Hvis det er lukket, hvilket jeg vil anbefale, så dur MobilePay ikke.

MobilPay kan da godt bruges uden kort, du bestemmer selv hvilken konto du vil bruge til din MobilPay.
Det har du fuldstændig ret i.

Min fejl.
Nu har jeg nærlæst betingelser på MobilePay.

Indtil videre er det kun muligt at bruge kontonr. til faste betalinger. Ikke i butik.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 18:49
Jeg låner kolde kontanter af familien
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 20:48
Du kan oprette et digitalt kort til mobilen til at betale med igennem din bank til du får det nye fysiske kort. 
Til top
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Rema1000. 
Som du selv skriver modtager hverken Coop eller Salling group mobilepay.
Meny ved jeg ikke, men mener de gør.

Men hvis du har tabt det, og spærret det, bliver din mobilepay så ikke også spræret ? Den er jo koblet op på et kort.

I forhold til at du tager fejl udtaler du dig meget selvsikkert! 
@OP Fakta modtager MobilePay! Det er bare igennem Coop app'n. 
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nå, har allerede fået mail fra Telmore om strafgebyr ved manglende kort på betalingsdatoen
Det tog dem hele to dage Angry
Det er da for ringe, hos Oister får man en venlig påmindelse om at der ikke er dækning på kontoen.

Det får man også fra Telmore.
Mine kone havde tabt kortet, hvorfor vi spærrede det for en uge siden og i dag kom der besked fra Telmore om at betaling 1. februar ikke ville kunne gennemføres, hvis ikke der blev oprettet nyt kort på deres hjemmeside.
Der var ikke noget om strafgebyr og vi oprettede bare et andet kort på hjemmesiden uden problemer.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2021 kl. 18:05
Jeg tanker manuelt op og har heller ikke oplevet noget strafgebyr hvis jeg går i minus.
Går Telmores abonnementer ikke også fra 1. i måneden?
Så i går var der gået 23 dage fra der skulle være betalt. 

Mon ikke det bare var en reminder om at tilknytte et nyt kort eller er det vel fair nok at man få et gebyr 23 dage efter man skulle have betalt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu