|
Supertynd Soundbar ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThePhotographer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2019 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2019 kl. 16:25 |
Søger en ultratynd/flad soundbar.
Jeg er klar over at det kræver noget dybde for at få god lyd, men..... Jeg har fået lagt kabler ind i væggen og nu hænger skærmen alene på denne væg stort set helt op af væggen. De fleste soundbarer er min. 7-10 cm i dybden, men dette vil skæmme gevaldigt looket på væggen med denne "hylde", som en soundbar vil være. Derfor er jeg på jagt efter alternativer, fx. en super flad soundbar. Eller noget helt andet. Hvad vil i anbefale? Hvad har i gjort ? |
|
![]() |
|
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Indbygningshøjttaler. God lyd = højttaler. Bass kommer ikke uden volumen, endnu. Man har prøvet i årtier, men er endnu ikke sluppet uden om fysikkens love, desværre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |