|
Supplement til Stofa router |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et godt værktøj til at måle styrke og indstille kanal er programmet Inssider: https://www.metageek.com/products/inssider/ Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Hvis jeg husker ret så kan du gå ind på Stofa min side her kan du selv stille kanal som du vil.
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det burde kunne gøres, men det er jo en god ting at vide hvilken kanal der bør skiftes til, en på 5Ghz er uden tvivl bedst, så få set på det først.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Stofa router kan også 5 GHz
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det ville være dumt at foreslå det hvis ikke det var muligt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
BjørnML ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2018 Status: Offline Point: 5 |
Hej Jeg havde samme problem som dig. Jeg købte en ASUS AC87U router og satte den efter mit Stofa modem. Det løste totalt mit problem. Nu har jeg god dækning hele hytten incl op til min 1 sal. Routeren er gemt væk i et tv møbel i et hjørne og den når stadig hele huset (120 m2).
|
|
![]() |
|
pvnrecordere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Tak for alle jeres svar.
Jeg tog kontakt til Stofa 2x og konklusionen på dialogen er: - Den første servicemedarbejder ikke viste hvad han snakkede om - Min router kun kan anvende 2.4 GHz - At det kun er Stofa der kan ændre kanalen, hvilket blev gjort, men det hjælp ikke meget :-( - Forsøgte uden held, at få Stofa til at skifte routeren til en der kan både 2.4 og 5 GHz. Så jeg vil sætte min egen router i "forlængelse" af Stofa's. Jeg overvejer at købe Google Wi-Fi Endnu en gang tak for jeres tip.
|
|
Hilsen
Peter |
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 237 |
du burde kunne bruge Google Wifi
Jeg har YouSee og har Google Wifi, YouSee routeren er sat i “brigde mode” Fungerer perfekt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |