recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Supra HDMI 12m til FullHD LCD tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSupra HDMI 12m til FullHD LCD tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
wally Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2007 kl. 22:09

ah.. var også det AVconnection forklarede.. De har aldrig haft nogen problemer med 12 meter kablet og at Jenving (Supra producenten) bare ikke havde fået godkendt deres kabel endnu men at det 100% ville kunne klare opgaven...

Når jeg får tv'et ind af døren og afprøver banditten skal jeg nok vende tilbage med mine erfaringer

Til top
wally Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 22:49

har ENDELIG fået mit tv og det fungerer super indtil videre.. Lidt irriterende ruma ved hjørnerne men ikke så slemt som på Sony 40W2000!

Anyways nyt spørgsmål;

Jeg glemte lyden!  Jeg kører som sagt fra min puter og ud til mit samsung tv, og tænkte at jeg bare kunne købe et stk. 10 meter minijack stik H/H (ligesom til mine computer højtalere). Er det i orden? Eller skal/kan jeg købe noget andet som fungerer bedre???? Hvad burde jeg gøre?

ps. mit lydkort er gammelt så har ikke surround osv (endnu)..

Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2007 kl. 23:15
Hvis din computer er så ny så den kan trække 1080p burde man vel gå udfra du har et ordenligt bundkort siddende i den. De fleste bundkort idag har optisk lyd og dette vil du med et lille kabel fra bundkortet til dit grafikkort kunne sende digitalt lyd med i dit hdmi kabel.
Til top
wally Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 18:14
ja, og det har jeg også gjort nu (eksternt). Men det virker stadig ikke.... Fint billede men ingen lyd!!! hvad gør jeg galt? kan det være deaktiveret et sted??
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu