|
Sur nabo: Headsets til tv |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Oakie
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juli-2017 kl. 10:15 |
Hej
Jeg har fået en ny overbo, og han klager over mit surrond system, især subwofferen er han sur på. Derfor tænkte jeg om i ved om man kan få nogle trådløse headset, som kunne give en ligende oplevelse. Jeg skal bruge mindst 3... OAK
Redigeret af Oakie - 27-Juli-2017 kl. 10:16 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når der laves en Google på emnet, så kommer der en del frem, med det er til Gaming/PC, ikke til det der ønskes. Det må også siges at være en ringe løsning. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis binaural surround er lavet ordentlig, fungerer det aldeles glimrende. Det lyder som du ikke har prøvet det
Sony har lavet en model der skulle være ret fed: https://www.sony.co.uk/electronics/headband-headphones/mdr-hw700ds |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start med at afkoble Sub og andre gulvstående højttalere fra gulvet med betonfliser. Og så lad være med at overdrive bassen. Så kan du måske bruge dit surround uden at genere naboen.
|
|
Oakie
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har prøvet at google, og undersøgt dit og dat, og jeg havde håbet der lige var den perfekte løsning...
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Surroundanlæg, bas og høj musik kan have svære kår når der er naboer tæt på...
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde på et tidspunkt samme problem, hvor jeg var den sure nabo,her løste vi det, ved en gensidig dialog, hvor vi var fælles om at indstille bassen på naboens anlæg.
Har i prøvet det, inden der skiftes til headset? |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil da godt lige rose Oakie for at tage naboens henvendelse så seriøst, at man ligefrem ser på indkøb af trådløse hovedtelefoner for ikke at genere. Som kollega til nogen, der måtte sælge deres lejlighed pga. ignorence fra overboen og hans hang til at se film på level 7 hver aften, så synes jeg sq det er fedt, at se nogen tage en klage så seriøst.
Jeg ved, at jeg ikke bidrager med nogen løsning, men jeg synes bare emnet fortjente lidt ros. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke, at naboen er mere sur end den gennemsnitlige nabo. Forskellen er måske, at han giver udtryk for sin utilfredshed, hvor andre ville flytte eller lide i stilhed, hvis der var tale om et vedvarende problem.
For mit eget vedkommende benytter jeg trådløse hovedtelefoner af den gamle type med RF-modtager, så der ikke på nogen måde er nogle issues med forsinkelse af lyden i forhold til kilden. Så har jeg den lydstyrke jeg vil have uanset hvor jeg måtte befinde mig i stuen eller andetsteds i boligen og uden at genere andre mennesker. De bruger standard, genopladelige AAA-batterier, holder lang tid på en opladning, og rækkevidden er en ganske anden end hvad man måtte få med BT eller deslige. http://da-dk.sennheiser.com/wireless-headphones-stereo-rf-rs-120-ii |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal du have en rimelig kvalitet og mere end et sæt på samme tid, så er der så vidt jeg ved kun Sennheiser der er leveringsdygtige.
Can different wireless headphones be used with different transmitters? The different wireless headphone models utilize different signal transmission technologies so the compatibility and interchangeability of the different wireless headphone models is dependent on the specific wireless headphone models in question. Please review the chart below for compatibility guidelines. NOTE: The special features of the various models are not applicable if you interchange models. For example if you take a set of headphones from one system (like the HDR 180 headphones from the RS 180 system) and pair it with a different system (like the RS 170) the headphones will provide audio however the headphones will not have the additional features (like Surround Sound) because the headphones do not have the supporting internal electronics. |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også få overboen til at flytte ved at købe de to 15" subs i Køb/Salg forummet
Redigeret af Kampus - 27-Juli-2017 kl. 17:23 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |