|
Surface pro |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et prisbillig alternativ: Toshiba WT310 4.000 kr for en i5 processor (3. generation), 11.6" full HD IPS og 128GB.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
daniehej ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2013 Status: Offline Point: 4 |
Tak for de gode svar :D jeg tror at jeg venter på et tilbud, men det bliver helt klart surfacen :D I forhold til pro 1 eller 2 føler jeg mig ikke fuldstændig afklaret, men hvis der ikke er en enorm prisforskel bliver det nok 2'eren.
Steen, den ser da meget fin ud, men den mangler lidt et tastatur? Men som sagt mange tak for hjælpen allesammen, og hvis I kommer i tanker om noget, så skriv endelig herinde :D også hvis nogen falder over et godt tilbud, så ville det være en kæmpe hjælp ;-) |
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Vær opmærksom på, at tastatur er ekstra tilbehør til Surface. Det er til gengæld prikken over i'et, da skrivning på touch skærm er noget crap, hvis der skal skrives meget. Det tager skærmplads og skrivestillingen er forkert.
Til gengæld er der flere tastaturer at vælge imellem. Jeg ville ikke vælge Pro 1. Den var en "prototype" i forhold til Pro 2. |
|
![]() |
|
daniehej ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2013 Status: Offline Point: 4 |
Tastaturet er jeg klar over, type cover 2 virker til at være optimalt. Men efter det du siger skal jeg nok ikke kigge på 1'eren. Jeg krydser fingre for et tilbud indenfor overskuelig fremtid...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |